tromaktiko: Έλεος πια!!!

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Έλεος πια!!!



Δεν έχω μιλήσει έως τώρα. Εξάλλου τι νόημα έχει η γνώμη μου άραγε? Μπορεί για τον Κ. Πρόεδρο της Δημοκρατίας να είμαι απλά ένας ακόμα... που δεν έχει σχέση με την ιστορία και αποτελώ την μειοψηφία μερικών δεκάδων αριστερίζων πολιτών. Αλλά δεν αντέχω άλλο. Θέλω κάπου να τα πω… και τι καλύτερο από τους συν- ανθρώπους, συν-πολίτες μου, συν- Έλληνες μου.

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ – ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ

Είμαι πολιτικοποιημένος, αλλά όχι κομματικοποιημένος, δεν είμαι ούτε αριστερός, ούτε δεξιός και από τα 14 μου ακούω συνέχεια για λιτότητα – λιτότητα – λιτότητα μέχρι που έφτασα στα 33 μου και είμαι στον γκρεμό εγώ και άλλοι 10.000.000 Έλληνες από την πολύ λιτότητα! Όλα αυτά τα χρόνια τι έμαθα?

1. Ότι μας έλεγαν το χάφταμε σαν πρόβατα, γιατί έτσι μας κατάντησαν!!!

2. Όσο ήμασταν βολεμένοι δεν μας ενδιέφερε τι γινόταν στο διπλανό μας!!!

Να που φτάσαμε, ΝΑ έχουμε πολιτικούς με ΘΡΑΣΟΣ, πολιτικούς που κάθε φορά που τους ψηφίζαμε τόσο πιο ΑΧΡΕΙΟΙ γινόντουσαν!!!

Ρουσφέτια, φακελάκια, διορισμοί όλα ήταν στο πρόγραμμα… εμείς τους κάναμε έτσι! Εμείς τους αποδεχτήκαμε και τους μεγαλώσαμε, εμείς τους δημιουργήσαμε και τους κάναμε θηρία…

ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ – ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ & ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ

Οι εκλογές είχαν γίνει ένα ΑΚΟΜΑ τριήμερο στο χωριό και στους συγγενείς, οι δε ψήφοι?? Σε όποιον χρωστούσαμε κάνα ρουσφέτι και σε όποιον ηθοποιό, τραγουδιστή, δημοσιογράφο και τυχαρπατζή είναι διάσημος και προβάλλεται από τα κανάλια της 4ΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

Μετά το πανηγύρι με τις σημαίες και το αργότερο σε 2 με 3 μήνες η αρχή πάλι του ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ που έλεγαν και ΠΟΥ ποτέ δεν γινόντουσαν πράξη. Αλλά στις επόμενες ΕΚΛΟΓΕΣ τα ίδια και τα ίδια…

Και το χειρότερο!!! Να σε φανατίζουν και να σε κάνουν να πλακώνεσαι για αυτούς και εκείνοι να ΓΕΛΑΝΕ (λόγω της δουλειάς μου το έχω δει από πιτσιρίκι να γίνεται).

Όσον αφορά το πολίτευμα, η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι η δύναμη του λαού που δημιουργεί το ΚΡΑΤΟΣ… μήπως το ζούμε αυτό??? Μήπως το έχουμε ζήσει??? Αυτό που ζούμε εκείνοι το ΒΑΠΤΙΣΑΝ δημοκρατία γιατί εμείς κάθε 4 χρόνια έχουμε απλά να ρίξουμε ένα χαρτί… Δημοκρατία ήταν μόνο στην αρχαία Αθήνα, τώρα έχουμε 4ετή επαναλαμβανόμενη ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ.

ΤΡΙΤΟ ΘΕΜΑ – ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ

Σήμερα 28 Οκτωβρίου 2011 ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μίλησε για κατάλυση της δημοκρατίας. Θα του έριχνα δίκαιο αλλά δυστυχώς Κε Παπούλια δεν μπορώ!!! ΠΟΥ ήσουν όλα αυτά το χρόνια??? ΠΟΣΕΣ φορές μίλησες για τα δικαιώματα των ΠΟΛΙΤΩΝ στην ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ??? Πόσα αντισυνταγματικά μνημόνια και νομοσχέδια υπέγραψες??? Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ υπηρετεί το κοινό συμφέρων και όχι το ατομικό όπως ο συγκεκριμένος. Κρίμα στον ΠΡΩΤΟ ΠΟΛΙΤΗ της Ελλάδος…

Πρωθυπουργός ΓΑΠ

Εμείς τον ψηφίσαμε… 42% πήρε με τι προεκλογικές δεσμεύσεις??? ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ… και μετά??? Α ρε λαέ… πριν ψηφίσεις δεν σκέφτεσαι??? Κοιμάσαι ??? Ότι σου πουν το χάφτεις. Ο ΓΑΠ είναι φερέφωνο των γερμανών και γάλλων και όλων των άλλων και αυτό φαίνεται όπως ο ήλιος λάμπει την ημέρα!!! ΑΝΘΡΩΠΟΣ γαντζωμένος στην εξουσία ο οποίος θα έχει από ότι βλέπω άσχημη μοίρα…

Δεν μιλάω για κυβέρνηση, αντιπολίτευση κτλ… γιατί όλοι ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ.

ΤΕΤΑΡΤΟ ΘΕΜΑ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ

Να που βγαίνουν τα πετρέλαια στην φόρα, να και ο χρυσός, να και το ουράνιο και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο… ΒΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ νομίζετε ότι θα μας άφηναν να τα βγάλουμε και να κερδίσουμε τα λεφτά εμείς??? Όλα στημένα είναι και ξέρετε από πού φαίνεται αυτό? Από το απλό και το εξής… μόλις ψηφίζετε το Μνημόνιο το καλοκαίρι μία εβδομάδα χρειάστηκε για να βγουν οι πρώτες άδειες για σεισμικές έρευνες στο ιόνιο και στο λιβυκό πέλαγος. Πάρε λοιπόν τώρα Έλληνα μία χρεοκοπία για να μπουν σαν λυτρωτές οι ΆΡΙΟΙ.

Δεν είμαι οικονομολόγος αλλά είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ ρε γαμώτο, δεν μπορώ να ζω στην πιο όμορφη χώρα του κόσμου και με τους πιο φιλότιμους ανθρώπους του κόσμου και να ζω έτσι… Με το πώς θα μεγαλώσει το παιδί μου, με το πώς θα ζήσει εκείνο και όλα τα Ελληνόπουλα σε μια χώρα που αξίζει να είναι εκεί που πρέπει…

Δεν θα μας καταστρέψουν, δεν θα μας αλλοιώσουν… θα μας βρουν μπροστά τους!!! Έχω και άλλα πολλά να πω αλλά τα λέει όλα ένα δάκρυ μου, τόσο ίδιο μα και τόσο διαφορετικό από του Κου Παπούλια…

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!