Η ιδέα ανήκει στον ιδιοκτήτη της εταιρείας Dave Longaberger, ο οποίος θέλησε με αυτό τον τρόπο να εδραιώσει το προϊόν του στην αγορά. Και το πέτυχε απόλυτα, αφού το εν λόγω κτίριο λειτουργεί σαν μια διαφημιστική καμπάνια του προϊόντος που δεν τελειώνει ποτέ!
Αν και κανείς δεν τον πήρε στην αρχή στα σοβαρά, ούτε οι αρχιτέκτονες και οι κατασκευαστικές εταιρείες, ούτε και οι ίδιοι οι υπάλληλοί του, ο Dave έκανε το όνειρό του πραγματικότητα και το κτίριό του είναι ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα παγκοσμίως καθώς και ένα πραγματικό αριστούργημα «Μιμιτικής Αρχιτεκτονικής».