Χθες στην γεν. συνέλευση του τμήματος ήταν παρόντες πολλοί φοιτητές απ' όλες τις παρατάξεις, ανένταχτοι και οι φοιτητές που κατέθεσαν το πλαίσιο "ανοιχτής σχολής".
Πριν την ΓΣ τμήματος έγινε μια ανοιχτή διαδικασία ΔΣ φοιτητών που κατέληξε ΟΜΟΦΩΝΑ στην εξής πρόταση:
"Εξεταστική για τους επί πτυχίο φοιτητές στην περίοδο 24/10-23/12 (με παράλληλη έναρξη μαθημάτων) και διπλή εξεταστική για τους υπόλοιπους τον Φλεβάρη και τον Ιούνη" . Αυτή η πρόταση στηρίχθηκε μέχρι τέλους.
Η πρόταση κατατέθηκε στην γεν. συνέλευση του τμήματος και κατά την διάρκεια της κουβέντας οι καθηγητές τοποθετήθηκαν ελάχιστα πάνω σε αυτή.
(Το μόνο που ανέφεραν κάποιοι σαν αντεπιχείρημα σ' αυτή είναι ότι φέρνει πτυχιακή εξεταστική απ' την πίσω πόρτα.)
Στο τέλος μπήκαν σε ψηφοφορία οι προτάσεις και το αποτέλεσμα ήταν το εξής:
-Πρόταση φοιτητών: 21 ψήφοι (όλοι οι 18 εκπρόσωποι των φοιτητών και οι 3 εκπρόσωποι των μεταπτυχιακών)
-Πρόταση του α' καθηγητή: 7 ψήφοι
-Πρόταση του β' καθηγητή: 15 ψήφοι
-Λευκά: 1 (του γ' καθηγητή).
Ο πρόεδρος και οι υπόλοιποι καθηγητές επέμεναν ότι έπρεπε να πάει σε δεύτερο γύρο η ψηφοφορία πάρα την μεγάλη διαφορά του αποτελέσματος. Ακόμη και στο δεύτερο γύρο ΚΑΝΕΝΑΣ από τους παρόντες καθηγητές δεν στήριξε την πρόταση των φοιτητών. Αναλυτικά τα αποτελέσματα ήταν:
-Πρόταση φοιτητών: 21 (οι ίδιοι)
-Πρόταση β' καθηγητή: 22 (ο γ' καθηγητής ψήφισε αυτή την πρόταση αλλάζοντας την ψήφο του τελευταία στιγμή όπου την πρόταση ψήφισε και ο πρόεδρος του τμήματος που στον πρώτο γύρο δεν είχε ψηφίσει)
-Λευκά: 2 (εκ των οποίων το ένα του α' καθηγητή).
Όπως βλέπετε λοιπόν οι καθηγητές που στον πρώτο γύρο στήριξαν την πρόταση του α' καθηγητή, μετά τάχθηκαν με την τελείως διαφορετική πρόταση του β' καθηγητή.
Παράλογο, ε; Καθόλου, αν σκεφτεί κανείς ότι το μόνο κριτήριό τους ήταν να ΜΗΝ ψηφιστεί η πρόταση των φοιτητών (συμπεριλαμβανομένου και του γ' καθηγητή που άλλαξε την ψήφο του όταν είδε ότι δεν βγαίνουν τα "κουκιά"). Άρα δεν ψήφιζαν με βάση "ακαδημαϊκά κριτήρια" όπως λένε, αλλά απλώς ΕΝΑΝΤΙΑ στους φοιτητές και την πρότασή τους.
Ως φοιτητές με όνειρα και φιλοδοξίες αναρωτιόμαστε αν οι ίδιοι οι καθηγητές μας, υποστηρίζουν τα όνειρα αυτά, προκαλώντας με τέτοιου είδους περιστατικά.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Αναγνώστης.