tromaktiko: Βουλευτές ΠΑΣΟΚ Ν. Πέλλας και ΚΑΡΑΤΕ

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Βουλευτές ΠΑΣΟΚ Ν. Πέλλας και ΚΑΡΑΤΕ



Σήμερα το πρωί αγαπητοί μου συμπολίται φόρεσα το καινούργιο μου κουστούμι και ετοιμάστηκα να πάω στην παρέλαση Αριδαίας... γεμάτος χαρά που θα συναντήσω τους αγαπημένους μας βουλευτές του ΠΑΣΟΚ νομού Πέλλας, ήθελα τόσο να τους σφίξω το........ χέρι, και προχωρώ στους λόγους που ήθελα να το κάνω αυτό...

Πρώτον ... διότι με βοήθησαν στην δουλειά μου... με τα νέα μέτρα όλοι θα γίνουν καταθλιπτικοί

Δεύτερον διότι σκέφτονται για την υγεία μας... με τα νέα μέτρα που ψήφισαν και την πείνα που θα πέσει... τέλος χοληστερίνες ...τελος τριγλικεριδια... τελος κοιλιές... τέλος παχάκια... όλος ο νομός Πέλλας θα γίνει φιγουρίνια..αυτά για τους κακοπροερετους ... χα! τι νομίζετε οτι τυχαία ψήφισαν τα νεα μετρα... την υγεία σας σκεφτόταν.. αλλα που να το καταλάβετε....

Προς απογοήτευση μου όμως δεν τους βρήκα στην εξέδρα των επισήμων, λέω από μέσα μου .. τζάμπα το κουστούμι... τζάμπα η γραβάτα... αλλα μετά σκέφτηκα και είπα... μάλλον θα είδαν το ξύλο που έπεσε σε συναδέλφους τους, και καλού κακού αποφάσισαν να γραφτούν σε ταχύρρυθμα τμήματα τοπικής σχολής καράτε... ελπίζω αγαπημένοι μου βουλευτές νομού Πέλλας του ΠΑΣΟΚ.. τα μαθήματα καράτε να ολοκληρωθούν ως τις 4 Νοεμβρίου .. οπότε και να σας δούμε στην απελευθέρωση της αριδαίας, θα κάνουμε τόσες χαρές όλοι... γιατί ανησυχείτε ο λαός της Πέλλας αναγνωρίζει την επιτυχία σας!!!!

Με εξαιρετική τιμή
Dr. Δημήτρης Κίμογλου Ψυχοθεραπευτής ( αχρείαστος να 'μαι )
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!