tromaktiko: Ακόμια μια φορά πρόβλημα με τον Κοτσώβολο...

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Ακόμια μια φορά πρόβλημα με τον Κοτσώβολο...



Έχω πολλή κακή εμπειρία και έχω ορκιστεί να μην ξαναπατήσω στη συγκεκριμένη εταιρία. Αγόρασα ηλεκτρικές συσκευές αξίας 2000 ευρώ...
τις οποίες ζήτησα να πληρώσω μετρητοίς και να παραλάβω μετά από 2 μήνες, καθώς βρισκόμουν σε διαδικασία ανακαίνισης. Η πωλήτρια με παρότρυνε να βάλω 24 δόσεις, τις οποίες δε δέχτηκα. Της πρότεινα να πληρώσω προκαταβολικά όλο το ποσό μέσω πιστωτικής και τελικά καταλήξαμε σε 50% προκαταβολή και το υπόλοιπο σε 6 μηνιαίες δόσεις, μέσω πιστωτικής. Μου έδωσε να υπογράψω κάποια χαρτιά για να μπουν τα πράγματα στην αποθήκη, να βγουν τα πράγματα από την αποθήκη, ξεχωριστά τα "μάτια" της κουζίνας, ξεχωριστά τα φίλτρα του απορροφητήρα, χώρια ο Φ.Π.Α. Όταν πήγα στο σπίτι και τα υπολόγισα είδα ότι το ποσό ήταν πολύ μεγαλύτερο από το συμφωνηθέν. Πήρα τηλέφωνο και μου απάντησαν "Καλά, δε βλέπατε τι υπογράφατε; Πήρατε καταναλωτικό δάνειο από τράπεζα". Ποια, εγώ, που ήθελα να τα προ-πληρώσω όλα μετρητοίς; Πήγα αφηνιασμένη στο κατάστημα και άρχισα να ωρύομαι ότι είναι απατεώνες. Η απάντηση της Προϊσταμένης; Ήθελα να πετύχω καλύτερη τιμή, εγώ που ζήτησα να τα προ-πληρώσω. Και ακόμη μεγαλύτερο το θράσος της πωλήτριας, η οποία μου είπε ότι οι τιμές που μου έδωσε ήταν στο περίπου.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!