Οι θέσεις που μπορούν να τοποθετηθούν αποσκευές σε μια μοτοσικλέτα είναι συγκεκριμένες, έτσι ώστε να παρέχουν στον αναβάτη τον ανάλογο χώρο καθώς και την ασφάλεια που χρειάζεται. Αυτές είναι μπαγκαζιέρα στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας, οι πλαϊνές βαλίτσες και το tank bag που, όπως λέει και η λέξη, τοποθετείται στο ρεζερβουάρ της μοτοσικλέτας.
Όταν ξεκινήσουμε να φορτώνουμε, βάζουμε πρώτα τα βαριά αντικείμενα, προκειμένου να είναι στο κάτω μέρος. Με αυτόν τον τρόπο διατηρούμε (όσο είναι εφικτό) χαμηλά το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας. Τα πιο ελαφριά αντικείμενα τοποθετούνται ψηλότερα για τον ίδιο λόγο.
Σε αντίθετη περίπτωση, επηρεάζεται πάρα πολύ η συμπεριφορά της μοτοσικλέτας και καθίσταται επικίνδυνη, καθώς οι χειρισμοί επιτυγχάνονται με δυσκολία. Όσο μεγαλύτερο το βάρος τόσο χειρότερη η κατάσταση.
1. Κάθε κατασκευαστής αναφέρει το μέγιστο βάρος που επιτρέπεται να σηκώσει η μοτοσικλέτα. Καλό είναι για τη μέγιστη ασφάλειά μας να μην ξεπερνάμε το αναγραφόμενο όριο (σε κιλά)
2. Είναι πολύ σημαντικό να τοποθετήσουμε κάτω-κάτω τα βαριά αντικείμενα και ψηλότερα τα πιο ελαφριά. Επηρεάζει σημαντικά τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας.
3. Όταν η μοτοσικλέτα είναι φορτωμένη και πρόκειται να ταξιδέψουμε με δύο άτομα, φροντίζουμε να ρυθμίζουμε τη συμπίεση της πίσω ανάρτησης (εάν διαθέτει). Γυρίζουμε τρεις φορές τα κλικ προς το + για να γίνει πιο σφιχτή και να μην συμπιέζεται πολύ η ανάρτηση.
4. Φροντίζουμε να μην εξέχουν πολύ αριστερά-δεξιά μεγάλα αντικείμενα, όπως π.χ. ομπρέλες θαλάσσης. Αν δεν γίνεται διαφορετικά, πρέπει να έχουμε το νου μας, καθώς περνώντας κοντά από αυτοκίνητα μπορεί να έρθουμε σε επαφή.
5. Τοποθετούμε τις πλαϊνές υφασμάτινες βαλίτσες προσέχοντας να μην ακουμπάνε πάνω στην εξάτμιση. Αν και διαθέτουν ειδικό υλικό για υψηλές θερμοκρασίες, καλό είναι να μην έρχονται σε επαφή με τις εξατμίσεις.
6. Ογκώδη αντικείμενα, όπως π.χ. sleeping bag, που δεν χωράνε μέσα σε βαλίτσες, τα δένουμε με τα ειδικά χταπόδια ή ιμάντες σε τέτοιο σημείο που να μην είναι εκτεθειμένα στον αέρα, επηρεάζοντας την οδήγηση.