η Κυβέρνηση της Πατρίδας μας που για προφανείς λόγους αποκαλείται πλέον από όλους «Ινδία του Νότου», το ποιο επώδυνο και ανυπόφορο, είναι κατά την άποψή μας η δυσμενής επιβάρυνση της ψυχολογίας μας.
Στη διαπίστωση αυτή καταλήγουμε γιατί ειλικρινά, είναι πάρα πολύ δύσκολο για εμάς, τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους της ΔΑΚΕ-ΕΛΤΑ, να γινόμαστε συνεχόμενα και μονότονα, «κομιστές» πρωτοφανούς έντασης κακών ειδήσεων.
Ειδήσεων που επιβεβαιώνουν ότι «σύστημα εξουσίας ΠΑΣΟΚ», έχει συνειδητά και σκόπιμα «βάλει πλώρη» και οδηγεί την Ελληνική Κοινωνία «στον κάβο» !
Ότι όλα τα παραγγέλματα που δίνει στο «πλήρωμα» κατατείνουν και προετοιμάζουν τη μία και μοναδική εξέλιξη που επιδιώκεται :
Την πολυπόθητη για την Κυβέρνηση και τα αφεντικά της, πρόσκρουση του «πλοίου» με τα βράχια!
Πρόσκρουση που θα σημάνει το οριστικό τέλος για το Δημόσιο Ταχυδρομείο, για τα υπολείμματα των εργασιακών και ασφαλιστικών μας δικαιωμάτων και για την ελάχιστη πιθανότητα να μπορέσουμε να ζήσουμε αξιοπρεπώς εμείς και οι οικογένειές μας.
Γιαυτό το βάρος και η «παρενέργειες» της ιστορίας δεν είναι ότι ενδεχόμενα μπορεί «να ντρεπόμαστε» όπως κάποιοι πιστεύουν, θέλουν και γράφουν…
Είναι ότι αγανακτούμε, ότι πικραινόμαστε, ότι θυμώνουμε…
ΑΓΑΝΑΚΤΟΥΜΕ, όταν διαπιστώνουμε πως η Δικαιοσύνη έχει π.χ. επιληφθεί και στρέψει τον «πέλεκύ» της, εναντίον κάποιων που έγραψαν πρόσφατα σε e-mail για χρεοκοπία της Ελλάδας, τη στιγμή που ήδη έχει υπάρξει «κούρεμα» των υποχρεώσεων της χώρας κατά 21% και δρομολογείται «βαθύτερο». Τόσο ασυνάρτητοι, τόσο αμετανόητοι, τόσο ψεύτες! Η υποκρισία και το θράσος των Κυβερνώντων στη Χώρα της «Φαίδρας Πορτοκαλέας» παρουσιάζουν αξιοπερίεργη απεραντοσύνη και δεν έχουν όρια!
ΠΙΚΡΑΙΝΟΜΑΣΤΕ, επειδή παρατηρούμε πως ο Ταχυδρομικός κόσμος, όχι μόνο δεν αντιδρά στο βαθμό που θα έπρεπε σε όσα σχεδιάζονται ή υλοποιούνται, αλλά- σε κάποιες περιπτώσεις-δεν μπαίνει καν στη λογική να στείλει έστω και απλά μηνύματα δυσαρέσκειας…
ΘΥΜΩΝΟΥΜΕ, γιατί όλα όσα καταγγέλλαμε ότι θα μας επιβάλλουν, παρά τις διαψεύσεις και καθησυχαστικές υποσχέσεις κάποιων, υλοποιούνται όλα, ένα-ένα …
Γιατί όλο βάρος της κρίσης το «σηκώνουν» αποκλειστικά μικρομεσαίοι, εργαζόμενοι και συνταξιούχοι.
Γιατί πάλι οι επιπτώσεις των μέτρων που προωθούνται με το «πολυνομοσχέδιο» και την «τροπολογία», επιφυλάσσουν εξαιρετικά ηπιότερη αντιμετώπιση για τους εκπροσώπους του Κοινοβουλευτικού Συστήματος και τους συνεργάτες τους.
Γιατί, τέλος, παρά τα ληστρικά μέτρα, τα πράγματα στον ΕΛΤΑ και στη Χώρα πάνε από το κακό στο χειρότερο, οι μονόπλευρες δηλαδή θυσίες δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα και αντίκρισμα…
Το Κυβερνητικό πρόγραμμα της περιόδου, όπως και ολόκληρης της προηγούμενης διετίας για τον ΕΛΤΑ και για πολλές άλλες Δημόσιες Επιχειρήσεις, συνίσταται στο τρίπτυχο:
ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ-ΑΠΑΞΙΩΣΗ-ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ
Σε αυτά τα πλαίσια λοιπόν κινούνται οι εξελίξεις στο Δημόσιο Ταχυδρομείο! Για την ακρίβεια και ποιο αναλυτικά τις εξελίξεις τις χαρακτηρίζει :
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ-ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ
Όσοι «ανακουφίστηκαν» για την «τροπολογία» που εξαγγέλθηκε ότι θα αντικαταστήσει τις προβλέψεις του «πολυνομοσχεδίου», διαψεύδονται και μάλιστα οικτρά :
Το «πολυνομοσχέδιο» προβλέπει μέσο όρο μικτών αποδοχών στα 1900 ΕΥΡΩ, η δε εφαρμογή της «τροπολογίας» στη Μητρική ΕΛΤΑ της οποίας το προσωπικό ( Μ.Ο. προϋπηρεσίας 26, ηλικίας 51 χρόνια ), ήταν ανέκαθεν χαμηλόμισθο σχετικά με τον υπόλοιπο Δημόσιο Τομέα, θα οδηγήσει σε «μέσο μικτό μισθό» 1636 ΕΥΡΩ κατ’ άτομο ( 980 ΕΥΡΩ καθαρά! ), αφού στις 31/12/2009 οι μέσες αποδοχές ήταν 2.517 ΕΥΡΩ! Θα υπάρξει δηλαδή, αν έστω και την τελευταία στιγμή δεν διορθώσουν την «ντροπολογία», μέση περικοπή στον καθένα μας 880 ΕΥΡΩ μικτά!
Αν η Κυβέρνηση δεν συνυπολογίσει τις ιδιαιτερότητες του Οργανισμού και δεν επικρατήσουν λογικότερες σκέψεις, το αποτέλεσμα θα είναι η μισθολογική και κατ’ επέκταση η κοινωνική εξαθλίωση των Ταχυδρομικών και των οικογενειών τους!
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ-ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΡΑΓΚΟΥΣΗ
Πρόστιμο ύψους 30.000 ΕΥΡΩ, επέβαλε στον ΕΛΤΑ ο Υπουργός Μεταφορών Γιάννης Ραγκούσης.
Για μειωμένη ποιότητα παροχής της Καθολικής Υπηρεσίας το έτος 2008!
Τόσο το ύψος του προστίμου, όσο και η απόσταση από την περίοδο στην οποία αφορά, αποδεικνύουν ότι επί της ουσίας πρόκειται περισσότερο για ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΛΤΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ και λιγότερο για προσπάθεια να προσαρμοστεί πλήρως ο Οργανισμός στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο και να διασφαλιστεί στο επιθυμητό επίπεδο, η ποιότητα παροχής Ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα ή οτιδήποτε άλλο.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
Η Εταιρεία Lazard, που οι «κακές γλώσσες» τη θέλουν να ειδικεύεται στις … χρεοκοπίες Κρατών, επελέγη σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις σύμβουλος Αποκρατικοποίησης του ΕΛΤΑ.
Πρόσθετα και άμεσα αναμένεται προχωρήσουν οι διαδικασίες για να επιλεγεί- για το θέμα της Αποκρατικοποίησης-και Νομικός σύμβουλος.
Γιατί, αφού φτάνουμε στο «παρά 5’» του ξεπουλήματος η Κυβέρνηση και οι άλλοι συναρμόδιοι φορείς δεν προχωρήσανε σε ανακοινώσεις ;
Πιστεύουμε όχι μόνο γιατί το opengov είναι άλλο ένα «φύλλο συκής», που προσπαθεί να «καμουφλάρει» και να εξωραΐσει, όλα όσα τραγικά συμβαίνουν.
Έχουμε την αίσθηση ότι ένας ακόμα λόγος για να υπάρχει μυστικοπάθεια, είναι το ενδεχόμενο και η πιθανότητα να σχεδιάζεται η εκποίηση ολόκληρου του ποσοστού του Μετοχικού Κεφαλαίου του ΕΛΤΑ που κατέχει σήμερα το Δημόσιο (90%) …
Εξέλιξη που πιθανά θα «ντύσει στο χακί» όλο το σημερινό Προσωπικό του Οργανισμού…
Που μπροστά από αυτή την προοπτική, πιθανότατα θα ξεσηκωθεί για να παρεμποδίσει ή και να ανατρέψει τα σχέδια της Κυβέρνησης!
Συμπερασματικά και κλείνοντας…
Ανακαλούμε στη μνήμη το πόσες φορές και ποιοί, ως πρόσωπα και ως Παράταξη, μας εγκάλεσαν…
Ότι …τρομοκρατούμε τον κόσμο!
Ότι παρόλο που «κατόπιν ενεργειών τους» τα πράγματα στον ΕΛΤΑ θα «κυλήσουν ομαλά», η ΔΑΚΕ ψευδολογεί και διασπείρει «ανυπόστατες ειδήσεις»…
Θυμόμαστε τι μας έλεγαν…
Ότι για τα περισσότερα κακά φταίνε οι Ξένοι και για τα … υπόλοιπα η Αντιπολίτευση!
Ότι πήραν στις αρχές του 2010 κάποια δραματικά μέτρα, για … να μη χρειαστεί να πάρουν άλλα!
Ότι θα σώσουν τη Χώρα και το Δημόσιο Ταχυδρομείο!
Ότι πρέπει «τρέξουμε» να μειώσουμε θέσεις εργασίας, δίκτυο, πρόσθετες αμοιβές, προσωπικό για να μην υποστούμε και άλλες, πρόσθετες περικοπές!
Ότι οφείλουμε να πάρουμε «τον ΕΛΤΑ στην πλάτη μας»!
Έτσι μας έλεγαν όλοι οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι της φιλοκυβερνητικής πλειοψηφίας και όχι μόνο αυτοί!
Αυτή την επιχειρηματολογία χρησιμοποιούσαν και μονότονα πρότειναν : Να προσαρμοστούμε στα «κελεύσματα των καιρών» και να αποδεχθούμε μοιρολατρικά τα πάντα! Για το καλό μας!
Πράγματι λοιπόν, με πρωτοπόρα πλειοψηφία του Συνδικάτου που συναινούσε, οι μεταβολές στην Επιχείρηση την τελευταία διετία ήταν κοσμογονικές:
- Το τακτικό προσωπικό του Οργανισμού είναι πλέον 8.000 άτομα! Παρότι δηλαδή το 2009 υπήρχαν 3.000 κενές Οργανικές θέσεις των οποίων την κάλυψη διεκδικούσαμε, μειώθηκε περαιτέρω κατά 15%! Το Έκτακτο Προσωπικό του ΕΛΤΑ συρρικνώθηκε στο 1/5 (κατά 80%)! Με εξαιρετικά αρνητικές συνέπειες στη διαμόρφωση και τη σύγκριση ( μεταξύ 2009 και 2011 ) του διαβόητου συνολικού «μέσου όρων αποδοχών» των εργαζόμενων στο Δημόσιο Ταχυδρομείο.
- Καταστήματα έκλεισαν, κομβικά καταργήθηκαν, δρομολόγια και θέσεις ευθύνης περιορίστηκαν, τομείς διανομής συγχωνεύτηκαν, το Franchising επεκτάθηκε κοκ. Ποια ήταν λοιπόν τα ευεργετικά για τον Ταχυδρομικό αποτελέσματα της όλης προσπάθειας, που είχε ως κύριο χαρακτηριστικό της την εντατικοποίηση της δουλειάς του και τον περιορισμό του συνολικού κόστους μισθοδοσίας του; Αποδεικνύεται πως δεν υπήρχαν!
· Πολιτικοσυνδικαλιστικά ομολογουμένως, υπήρξε σοβαρό και ουσιαστικό κέρδος μόνο για την πλευρά των «θιασωτών του ρεαλισμού» : Εξελίξεις που ήταν ούτως ή άλλως δρομολογημένες και έπρεπε νομοτελειακά να τις υποστούμε έστω και διαμαρτυρόμενοι, εμφανίζονταν «ως συμφέρουσες» και ότι με κόπο κατάφερε να τις επιβάλλει το Κίνημα, δια μέσου των «μεγαλοπαραγόντων» που εμφανίζονταν ως επισπεύδοντες, «για το καλό μας». Είναι η εφαρμογή στα συνδικαλιστικά και υπηρεσιακά δρώμενα της πανάρχαιας συμβουλής και κατά κάποια έννοια συνταγής, σε όσους και όσες ενδεχόμενα αντιμετωπίσουν περιστατικό «αναπόφευκτου βιασμού»!
· Ουσιαστικά όμως δεν «κερδίσαμε» τίποτα! Αντίθετα χάσαμε και θα συνεχίσουμε να χάνουμε πολλά. Περίπου 26% μεσοσταθμική μείωση των μισθών, προκαλεί η εφαρμογή των μέτρων στα δεδομένα του ΕΛΤΑ! Που θα διαμορφώσει αποδοχές πείνας και ΤΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ! Μισθολόγιο που θα υπολείπεται σημαντικά των αποδοχών της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε., στην πλειονότητα των περιπτώσεων.
Εμείς καλούμε :
ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ-ΕΛΤΑ ΣΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 17/10/2011 ΚΑΙ ΩΡΑ 18.ΟΟ’ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΗΠΟΥ ΡΗΓΙΛΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΑΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ «ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
Όλες τις Παρατάξεις να αντιδράσουν δυναμικά και να σταθούν εμπόδιο στα σχέδια της Κυβέρνησης και των εντολοδόχων της! Η ομολογία λανθασμένων χειρισμών τόσο από πλευράς ΠΑΣΚΕ, όσο και από πλευράς κάποιων «πικραμένων»-σταθερών συμμάχων της, είναι η κατάλληλη «αφετηρία» για ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ.
ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΑ ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΟΥΝ ΤΕΤΑΡΤΗ & ΠΕΜΠΤΗ 19 & 20 ΟΚΤΩΒΡΗ 2011 ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΙΚΑ (ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ) ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟΝ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ ΣΤΙΣ 11.ΟΟ’ (ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΣΤ ΣΤΙΣ 10.00’) ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ).
ΓΙΑ ΤΗ ΔΑΚΕ-ΕΛΤΑ
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ο ΑΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΔΗΜ. ΚΑΨΟΚΟΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΛΛΑΣ