Στο κεφάλαιο 2 άρθρο 6 παράγραφος 4 αναφέρεται ότι θα υπάρξει αναγνώριση συναφούς προϋπηρεσίας (μέχρι 7 χρόνια) και από τον ιδιωτικό τομέα, αλλά μόνον για όσους διορισθούν μετά την έναρξη ισχύος του νόμου. Αναρωτιέμαι αν αυτή η ρύθμιση εκτός από καταφανώς άδικη (και δεν είναι η μόνη), είναι και αντισυνταγματική καθώς είναι σαφές ότι αντιμετωπίζει με εντελώς διαφορετικό τρόπο όμοια προσόντα όπως είναι η προϋπηρεσία, με μοναδικό κριτήριο τη διαφορετική ημερομηνία διορισμού. Περιττό να ειπωθεί ότι αυτή η διαφορετική αντιμετώπιση έχει σαφείς βλαπτικές οικονομικές, αλλά και βαθμολογικές συνέπειες για το προσωπικό που έχει ήδη διοριστεί και έχει προϋπηρεσία από τον ιδιωτικό τομέα ή από κρατικά ΝΠΙΔ. Τη μια υπάρχουσα αδικία της μη αναγνώρισης προϋπηρεσίας από τον ιδιωτικό τομέα, έρχεται να αντικαταστήσει μια εξίσου μεγάλη της αναγνώρισης σε τμήμα του προσωπικού. Η κυβέρνηση ενώ ξέρει να φέρνει νόμους που εφαρμόζουν αναδρομικές περικοπές και φορολογία, στην αναγνώριση υπαρκτής προϋπηρεσίας εφαρμόζει δύο μέτρα και δύο σταθμά και για μια ακόμη φορά είναι άδικη. Κατά τα άλλα το μισθολόγιο είναι ενιαίο.
Αναγνώστης