tromaktiko: Σχετικά με την φοροκάρτα

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Σχετικά με την φοροκάρτα



Διαθέτω ένα Mini-market σε ένα χωριό στην επαρχία. Πήρα τηλέφωνο σε τράπεζες για να προμηθευτώ το μηχάνημα που θα περνάμε την φοροκάρτα. Όλες οι τράπεζες μου είπαν ότι... θα πρέπει να περάσω από εκεί με όλα τα χαρτιά μου και το εκκαθαριστικό, να ανοίξω λογαριασμό στην τράπεζα και να έχω πάντα μέσα χρήματα και να είμαι καθαρός, όσον αφορά τα δάνειά μου. Εγώ όμως λόγω της κατάστασης πάντα το στεγαστικό μου δάνειο το καθυστερώ για το πολύ 2 μήνες. Κυρίως όμως αυτή την στιγμή δεν μου μένουν καθόλου χρήματα για να τα έχω σε λογαριασμό της τράπεζας. Ρωτάω λοιπόν πώς εμείς, αλλά και πόσοι άλλοι σαν εμένα, θα πάρουμε το μηχάνημα το οποίο το κράτος το θέλει υποχρεωτικά από το νέο έτος; Και τι θα κάνω εγώ που δεν μου το δίνει καμία τράπεζα; Θα κλείσω το μαγαζί μου;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!