tromaktiko: Αποπληρωμή χρεών...

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Αποπληρωμή χρεών...



Ήμουν συμβασιούχος σε οργανισμό δημοσίου και κάλυπτα πάγιες ανάγκες στη θέση στην οποία βρισκόμουν. Έχετε δει δημόσιο υπάλληλο να δουλεύει στο γραφείο του Σαββάτο? Μερικοί από εμάς τους συμβασιούχος το έκαναν. Μας έδιωξαν από τις θέσεις που καλύπταμε και ακόμα δεν μας έχουν πληρώσει αυτά που μας χρωστάνε! Δουλέψαμε στην απογραφή ενώ ήμασταν άνεργοι και αυτά ακόμα μας τα χρωστάνε. Γιατί κύριοι βουλευτές να πληρώσω τα χαράτσια που μας έχετε επιβάλλει, ενώ εσείς χρωστάτε σε μένα και όχι εγώ σε σας? Πως έχετε την απαίτηση να είμαστε εμείς συνεπής στο κράτος όταν το κράτος σας δεν ήταν ποτέ συνεπής προς εμας. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Όχι μόνο γιατί δεν έχω, αλλά γιατί δεν τα φάγαμε μαζί, αν είχαμε φάει μαζί δεν θα περίμενα τα λεφτά της απογραφής για να ζήσω εγώ και η οικογένειά μου.

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!