πληρώνουν γι' αυτό, όπως αποκάλυψε μία έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα, Τρίτη.
Τα αποτελέσματα της έρευνας κινδυνεύουν να εκμηδενίσουν τις ελπίδες του Τύπου που υπολόγιζε στα νέα αυτά μέσα για να ισοσκελίσει τις απώλειες που έχουν καταγράψει τον τελευταίο καιρό οι παραδοσιακές εκδόσεις.
Σύμφωνα με την έρευνα του ινστιτούτου Pew το 11% των ενήλικων Αμερικανών διαθέτουν ηλεκτρονική ταμπλέτα.
Όσον αφορά στη χρήση της, η ενημέρωση έρχεται στην τρίτη θέση (53%), μετά την περιήγηση στο Διαδίκτυο (67%) και την αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων (54%) και πριν από τους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης (39%) και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια (30%). Όμως, μόλις το 14% των χρηστών πληρώνουν για να ενημερώνονται, αν και το 23% έχει συνδρομή σε εφημερίδα η οποία περιλαμβάνει και την ηλεκτρονική της μορφή.
Πάντως, ένας στους πέντε χρήστες (21%), που δεν έχει πληρώσει ποτέ για να έχει πρόσβαση στην ειδησεογραφία μέσω της ηλεκτρονικής του ταμπλέτας, δηλώνει έτοιμος να δώσει μέχρι και πέντε δολάρια τον μήνα αν αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος να έχει πρόσβαση σε έναν ιστότοπο ή μία συγκεκριμένη εφαρμογή.
«Όταν βγήκαν στην αγορά πολλοί πίστεψαν ότι οι ηλεκτρονικές ταμπλέτες θα βοηθούσαν στην αλλαγή συνηθειών στην ενημέρωση», εξηγεί η έρευνα. «Αυτό βασιζόταν στην πεποίθηση ότι οι άνθρωποι προτιμούν να ενημερώνονται κυρίως μέσω εφαρμογών, για τις οποίες τα μέσα ενημέρωσης θα τους χρέωναν».
Παρόλα αυτά οι χρήστες χρησιμοποιούν τις ταμπλέτες τους κυρίως για να επισκέπτονται ενημερωτικές ιστοσελίδες, τις περισσότερες φορές δωρεάν και μόλις το 21% προτιμά πρώτα να περνά πρώτα από τις εφαρμογές που έχει κατεβάσει.