Ως λύσεις προτείνονται ακόμα: Η οργάνωση συστήματος ενοικίασης ποδηλάτων με κάρτα και η οργάνωση συστήματος car sharing, η δημιουργία πεζόδρομων γρήγορης, ευχάριστης και ασφαλούς μετακίνησης από και προς το κέντρο και η δημιουργία ελεύθερων διαδρόμων διέλευσης στα πεζοδρόμια.
Σύμφωνα με την έρευνα, το κυκλοφοριακό πρόβλημα στο κέντρο του Βόλου είναι κυρίως πρόβλημα στάθμευσης. Η κυκλοφοριακή συμφόρηση δεν παρατηρείται κατά τις ώρες αιχμής (πρωινή/απογευματινή αιχμή) όταν οι εργαζόμενοι μετακινούνται προς/από την εργασία τους, αλλά αφού αυτοί σταθμεύσουν και καταλάβουν τις όποιες παρόδιες νόμιμες θέσεις και τις «ασφαλείς» παράνομες θέσεις.
Όπως προκύπτει, όταν έρχονται στο κέντρο για να εξυπηρετηθούν οι πελάτες των εμπορικών καταστημάτων, των τραπεζών, των υπηρεσιών, των ιατρείων κ.λπ. ή οι μεταφορικές εταιρείες για να τροφοδοτήσουν τα καταστήματα (εκτός νόμιμων ωρών τροφοδοσίας) δεν βρίσκουν πλέον θέσεις στάθμευσης στο δρόμο, θεωρούν υπερβολικό να πληρώσουν για στάθμευση σε οργανωμένους χώρους, διαπιστώνουν την ανοχή στην παράνομη (υποτίθεται ολιγόλεπτη) στάθμευση και παρκάρουν παράνομα ή διπλοπαρκάρουν στους κεντρικούς δρόμους, περιορίζοντας την κυκλοφοριακή ικανότητα των κεντρικών αρτηριών, με αποτέλεσμα την κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Επίσης, όπως αναφέρεται στην «Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία», η έρευνα δείχνει την παντελή απουσία θέσεων στάθμευσης στο οικόπεδο στο μεγαλύτερο μέρος του πυκνοδομημένου κέντρου που είναι η περιοχή με τον μεγαλύτερο συντελεστή δόμησης και τις υψηλότερες αξίες ακινήτων. Παλαιότερα οι ανάγκες στάθμευσης μπορούσαν να καλυφθούν από την παρόδια στάθμευση, όμως πλέον αυτό δεν είναι δυνατό.