tromaktiko: Σχετικά με το χαράτσι στα ακίνητα

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Σχετικά με το χαράτσι στα ακίνητα



Έχω κάποια ερωτήματα και ζητώ απάντηση από οποιονδήποτε μπορεί να μου τα απαντήσει. Ίσως κάποιος δικηγόρος ή το Ινστιτούτο καταναλωτή ή δεν ξέρω κάποιος που να έχει νομικές γνώσεις.
Έχω ένα σπίτι το οποίο για να το φτιάξω πήρα δάνειο από τράπεζα. Όπως όλοι ξέρουμε μέχρι να το εξοφλήσω δε μου ανήκει, μάλιστα με ειδοποίησαν ότι θα στείλουν και το μηχανικό τους να το εκτιμήσει. Άρα λοιπόν είμαι στην ίδια μοίρα με κάποιον ο οποίος μένει στο ενοίκιο και αν δεν μπορέσει να πληρώσει τον διώχνουν. στις οδηγίες για το χαράτσι στα ακίνητα λένε ότι το πληρώνει ο ιδιοκτήτης και όχι ο ενοικιαστής. Και ερωτώ. Εγώ γιατί θα πρέπει να πληρώσω το χαράτσι για ένα ακίνητο το οποίο θα μου ανήκει μετά από 35 χρόνια και αφού πρώτα θα το έχω πληρώσει τρεις φορές; Και μπορεί και τέσσερις γιατί με την κατάργηση του αφορολογήτου για τους τόκους δανείου 1ης κατοικίας το κόστος ανεβαίνει. Γιατί να πληρώνω φόρο για ένα ακίνητο που στη ουσία το έχω νοικιασμένο και με την 1η αναποδιά που θα μου τύχει θα πάει στα χέρια των μεγαλοκαρχαριών; Μήπως θα πρέπει να κάνουμε κάτι με το συγκεκριμένο θέμα; Μήπως θα πρέπει να πληρώσουν και μία φορά οι πραγματικοί ιδιοκτήτες της περιουσίας μας;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!