tromaktiko: Καταγγελία για ανεύθυνο οδηγό ΕΘΕΛ

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Καταγγελία για ανεύθυνο οδηγό ΕΘΕΛ



Χθες το απόγευμα  ένας ανεύθυνος και αλαζώνας οδηγός λεωφορείου της γραμμής 860 στην οδού ΧΡ.Σμύρνης στην Νίκαια πήγε να συγκρουστεί με το όχημα μου, διότι μιλούσε στο τηλέφωνο. Πιο συγκεκριμένα, ενώ μου είχε δώσει προτεραιότητα να μπω στο δρόμο ονόματι Ρόδου, τελευταία στιγμή αποφάσισε να επιταχύνει, και εαν εχώ δεν έκανα επικύνδινο ελειγμό παρα λίγο να συγκρουόμασταν. Για εμένα δε με νοιάζει αλλά είχα και να νεογέννητο παιδί μου μέσα, το οποίο σοκαρίστηκε από αυτό το γεγονός. Αυτή είναι η ασυδοσία και η αλλαζωνία κάποιον υπαλλήλων. Που δε σέβονται τον συνάνθρωπο τους και εν ώρα υπηρεσίας ομιλούν είς στο τηλεφωνο εις βάρος άλλων πολιτών. Είμαι φορολογούμενος πολίτης και πληρώνω την ύπαρξη λεωφορείων τα οποία μπορούν να με σκοτώσουν? Oξύμωρο δεν είναι?

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!