Ο απόλυτος θάνατος, η λεωφόρος είναι ακριβώς στο ύψος των κεφαλιών των επιβατών, και είναι και λεωφόρος ταχείας κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα εάν γίνει ατύχημα επί της λεωφόρου τα αυτοκίνητα θα σκάσουν πάνω στο λεωφορείο και προφανώς θα τραυματίσουν ή θα σκοτώσουν οδηγό και επιβάτες.
Αλλά δεν χρειάζεται να γίνει ατύχημα, το συνηθέστερο φαινόμενο είναι να φεύγουν τα τάσια των αυτοκινήτων από τις ρόδες και να κατρακυλάνε όπου βρούνε. Οπότε φεύγει το τάσι από ένα ιχ. και έρχεται με μεγάλη ταχύτητα προς την αφετηρία. Και ένα μεγάλο τάσι θα λειτουργήσει ακριβώς σαν λεπίδα.
Συνήθης βέβαια πρακτική του ΟΑΣΑ να τοποθετεί τις αφετηρίες χωρίς να πληρείται κανένας κανονισμός ασφαλείας, ούτε για το λεωφορείο, αλλά ούτε και για τους επιβάτες. Μόνο όταν θρηνήσουμε θύματα θυμούνται να δουλέψουν σωστά.
Στην φωτό ο επιβάτης καθώς βγαίνει από την μεσαία πόρτα!!
Αλλά δεν χρειάζεται να γίνει ατύχημα, το συνηθέστερο φαινόμενο είναι να φεύγουν τα τάσια των αυτοκινήτων από τις ρόδες και να κατρακυλάνε όπου βρούνε. Οπότε φεύγει το τάσι από ένα ιχ. και έρχεται με μεγάλη ταχύτητα προς την αφετηρία. Και ένα μεγάλο τάσι θα λειτουργήσει ακριβώς σαν λεπίδα.
Συνήθης βέβαια πρακτική του ΟΑΣΑ να τοποθετεί τις αφετηρίες χωρίς να πληρείται κανένας κανονισμός ασφαλείας, ούτε για το λεωφορείο, αλλά ούτε και για τους επιβάτες. Μόνο όταν θρηνήσουμε θύματα θυμούνται να δουλέψουν σωστά.
Στην φωτό ο επιβάτης καθώς βγαίνει από την μεσαία πόρτα!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ