tromaktiko: Ευχαριστώ τον Κύριο Βενιζέλο και ζητάω την βοήθειά του να διαχειριστώ τον μισθό μου

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Ευχαριστώ τον Κύριο Βενιζέλο και ζητάω την βοήθειά του να διαχειριστώ τον μισθό μου



Οι πιο πολλοί θα γνωρίζετε ότι κάθε 13 και 27 γίνεται η πληρωμή των δημοσίων υπαλλήλων. Εγώ σήμερα πληρώθηκα το 15θημερό μου. Επειδή όμως δε μπορώ να διαχειριστώ τα 130 ευρώ που πήρα μέχρι τις 27 που θα πληρωθώ πάλι, ζητάω από τον υπουργό Οικονομικών μας να με βοηθήσει έτσι ώστε να περάσω εγώ και η οικογένειά μου μέχρι τις 27...
Και για να τον βοηθήσω να κάνει πιο καλά την διαχείριση των οικονομικών μου να του πω ότι μιλάμε για 5μελή οικογένεια. Λογαριασμούς να μην τους υπολογίσει γιατί έτσι κι αλλιώς θα τους άφηνα απλήρωτους. Ευχαριστώ εκ των προτέρων κύριε υπουργέ.

Ένας νομοταγής δημόσιος υπάλληλος.

ΥΓ. Καλώ όλους τους δημόσιους υπάλληλους που σήμερα θα δουν κάτι τέτοιο στη μισθοδοσία τους να στείλουν προς δημοσίευση την απόδειξη μισθοδοσίας τους.

glyfadaaction.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!