tromaktiko: Το μέλλον θα δείξει...

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Το μέλλον θα δείξει...



Όταν ξεκινησε η κριση ειχα ρωτησει "τι σημαινει χρεοκοπία; Δεν πληρωνω τους πιστωτες μου; και με "μαλωσαν"που το ρωτουσα με την ιδιοτητα του οικονομολόγου.
Φοβηθήκαμε να χρησιμοποιήσουμε το οπλο της λεξης σαν ενδεχομενη πραγματικότητα, μας εστρεψαν το οπλο σαν απειλή της μοναδικης μας καταστροφης και καταληξαμε στον ευρωπαϊκό καιάδα. Αποδείχτηκε σε συντομο χρονο πως την λεξη την ετρεμε η Ευρώπη, αλλά και η παγκοσμια οικονομικη κοινότητα περισσότερο ισως απο εμας. Και βεβαιως παντα ειχα την αποψη πως αν ειναι να πεθανω στην πεινα που μου επιβάλλεται, καλύτερα να πολεμησω αυτον που μου την επιβάλει.κι ας πεθανω. "Απολεσθετω η ψυχη μου μετα των αλλόφυλων", αλλά οι απογονοι μου θα εχουν την ευκαιρια να περηφανευονται για εμενα και να εχουν ενα ελευθερο μελλον. Αυτό εκαναν οι πατεραδες μας και οι παππουδες μας πριν ακριβως 71 χρονια. Από ακρα δεξια μεχρι αριστερα.το μελλον θα δειξει ποιοι ηταν οι δειλοι, οι συνεργαζομενοι και οι προδότες.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!