μονο εκπληξη δεν μου προκαλει το γεγονος και ο λογος ειναι οτι μεχρι προτινος υπηρχαν οι προισταμενοι αμαξοστοιχιων που καθονταν στην μεση των συρμων και ανοιγοκλειναν αυτοι τις πορτες ελεγχοντας απο την μεση πολυ καλυτερα τους επιβατες και το κλεισιμο των θυρων.
Για ''καλη'' τους τυχη ο Ραγκουσης φροντισε να τους διωξει νυχτα απο την υπηρεσια και αυτο ειναι ενα μικρο δειγμα για το αν ηταν ή οχι απαραιτητοι.Στα 160 χρονια λειτουργιας του ΗΣΑΠ πρωτη φορα συνεβει ενα τετοιο περιστατικο.ΤΥΧΑΙΟ?
Σημεια των καιρων και παρακαλατε μονο μην ερθουν και χειροτερα που για μενα σιγουρα δεν θα ειναι το τελευταιο κρουσμα μιας και ο οδηγος απο τερμα μπροστα που βρισκεται δεν νομιζω να εχει και την καλυτερη ορατοτητα βλεποντας απο ενα μικρο καθρεφτη τι συμβαινει 100μ πισω του και επισης το σακακι απο μονο του(λογο μικρου παχους) δεν ειναι ικανο να δειξει στον οδηγο κατι το παραλογο μιας και η πορτα κλεινει και σφραγιζει αποροφωντας το απο τα λαστιχα που υπαρχουν περιμετρικα για αποτροπη τραυματισμου κατα το κλεισιμο της.Ουτε ειναι δυνατον να ακουστουν οι φωνες και σιγουρα θα ειδοποιηθηκε απο το σταθμαρχειο μεσο walkie talkie.Τυχερος μεσα στην ατυχια του που ηταν σε κεντρικο σταθμο σαν τον Πειραια,γιατι σε οποιονδηποτε αλλον,αμφιβαλω αν θα ειχαμε αυτην την καταλληξη.
Αυτα ειναι τα αποτελεσματα οταν εκδιωχνονται υπαλληλοι απο τα ποστα τους και φορτωνοντας το εργο τους σε αλλους που εχουν ηδη τεραστιες ευθυνες οδηγοντας εναν συρμο 240 τονων με εκατονταδες ανθρωπινες ψυχες μεσα.Κρατηστε μονο τουτο...αυτο που ζουμε με την γενικοτερη διαλυση οργανισμων και κρατους μονο καλυτερους απο οτι πριν ειμασταν δεν προκειτε να μας κανει.Αυτα για οσουν πιστευαν ή συνεχιζουν να πιστευουν τα αντιθετα.
Κοντος ψαλμος αλληλουια(οχι μονο για τον ΗΣΑΠ,αλλα γενικοτερα).
Περαστικα μας κυριοι.
Αναγνώστης