tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ''Ντροπή για την Ελλάδα η κατάλυση των θεσμών και των παραδόσεων''

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ''Ντροπή για την Ελλάδα η κατάλυση των θεσμών και των παραδόσεων''



Αγαπητε αναγνωστη με ολο το σεβασμο που με διακατεχει λοιπον και μη γνωριζοντας ποσο χρονων εισαι ουτε ποιο ειναι το επαγγελμα σου… (αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/10/blog-post_535.html) εχω να σου πω λοιπον οτι εγω που ειμαι 21 χρονων, που ειμαι πτυχιουχος ανεργος, που δεν εχω ''φαει'' τιποτα κοινο με σενα και τους ομοειδεις σου, οτι ντροπη ειναι να μην συνεχιζουμε αυτο για το οποιο τοσοι ανθρωποι εχασαν τις ζωες τους! Για μια ελευθερη ελλαδα και για να ειμαστε εσυ και γω και 11 εκατομυρια ακομη ελληνες! Ντροπη ειναι να παει στραφι ολος αυτος ο αγωνας εκεινων των ηρωων απο καποιους σαν εσενα (ισως καλοβολεμενους) και σιγουρα χωρις τσαγανο να αντιταχθειτε σε ενα νεο πολεμο, σε μια νεα σκλαβια! Ντροπη δεν ειναι να βριζουμε τους πολιτικους επειδη εμεις του ψηφισαμε, ντροπη ειναι αυτοι που ορκιστικαν πιστη στη πατριδα και ξεπουλιουνται για συμφεροντα αλλων! Εγω λοιπον ο αξεστος, ο αμορφωτος με ολο το σεβασμο που με διακατεχει πρωτα για τους ηρωες μας και μετα για ολους τους αλλους ειμαι πολυ περηφανος για μενα και οσους ελληνες σημερα εδειξαν οτι η ελλαδα δεν ανεχεται κανενος ειδους σκλαβια! Και οσο και αν καποιους σας ποναει να ξερετε οτι τωρα θα φανει η αλλη οψη του νομισματος! Καλο βραδυ και παντα ελευθεροι ευχομαι στους απανταχου ελληνες!!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!