tromaktiko: Για τα σκουπίδια και άλλα...

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Για τα σκουπίδια και άλλα...



Έχω μία απορία σχετικά με τα σκουπίδια.
Εγώ, σαν δημότης κάποιου δήμου, πληρώνω μέσω τον λογαριασμών μου, δημοτικά τέλη.
Αυτά υποτίθεται πως αφορούν το κόστος συντήρησης του δήμου, αναβαθμίσεις, πάρκα, πλατείες κλπ καθώς και την καθαριότητα, οδοκαθαριστές και απορριμματοφόρα.
Με λίγα λόγια εγώ είμαι ο πελάτης, και ο δήμος μου "πουλάει" κάποιες υπηρεσίες τις οποίες του πληρώνω.
Αυτός με τη σειρά του, έχει προσλάβει κάποιους άλλους που τους πληρώνει για να κάνουν κάποια δουλειά.
Αυτοί οι κάποιοι όμως, δεν την κάνουν τη δουλειά. Μπορεί να έχουν 1000 λόγους και 1000 δίκια που δεν την κάνουν, αλλά το γεγονός είναι οτι ο τελικός πελάτης πληρώνει για ένα προϊόν που τελικά δεν απολαμβάνει.
Μήπως αν ο τελικός πελάτης σταματούσε να πληρώνει τις υπηρεσίες που δεν λαμβάνει, θα άλλαζε λίγο και η αντιμετώπιση των παρακάτω;
Αν δηλαδή ο δήμος χάσει τα έσοδα απο τα δημοτικά τέλη, δεν θα αναγκαστεί να λύσει το πρόβλημα γρηγορότερα;
Το αν θα καταφύγει σε ιδιώτες ή δεν ξέρω και εγώ που αλλού, αυτό δεν με αφορά καθόλου σαν πολίτη.

Τα γράφω όλα αυτά γιατί κάποιο έχουν μπερδέψει το δικαίωμα της απεργίας με δεν ξέρω και εγώ τι.
Κάποιοι πιστεύουν οτι πρέπει να κάθονται, και εμείς τα ζώα να τους πληρώνουμε μεροκάματα.
Γιαυτό μας βρίζει όλη η υφήλιος. Πλέον ακούνε "Έλληνας" και το μυαλό τους σκέφτεται τους κηφήνες.
Και το χειρότερο απ' όλα είναι οτι δεν έχουν και άδικο.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!