tromaktiko: Κιβωτός του Νώε..

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Κιβωτός του Νώε..



Βρέχει! Υπό κατάληψη τα σχολεία. Υπό κατάθλιψη η παιδεία. Πατρίδα στην ψευτιά μας. Ακίδα στην καρδιά μας. Άκαμπτα τα παιδιά μας; Βαλσαμωμένα βαλς. Βάλσαμο το τανγκό!
Με το ζόρι δωρητής οργάνων; Δεν θα μου πάρετε με τίποτα την Λύρα! Είναι δώρο από τον Ερμή! Ελεύθερος, Ελευθερωτής είναι το ονοματεπώνυμό μου. Δεν είμαι από την Κύπρο, αλλά σίγουρα κι εγώ ΔΕ ΞΕΧΝΩ! Μνήμη ελέφαντα και υπομονή γαϊδουρινή! Και ξέρεις τι γίνεται όταν κάνει η μνήμη, έρωτα με την υπομονή; Γεννιέται κάποιο τέρας της φύσης.. Και μετά, έμπλαστρο στην Ψυχή! Κύριε Πρωθυπουργέ, Καβαλιέρο ήθελα και γι' αυτό σας εμπιστεύτηκα την πατρίδα μου. Καβαλιέρο και όχι Καβαλάρη! Πατσίζουμε αν γίνεται Καβαλέτο! Να ζωγραφίσω αθόρυβα τα όνειρά μου, αλλά και των άλλων συγκατοίκων μου εδώ στο Μπλέ μανιτάρι! Την στρουμφίσαμε για τα καλά με την πάρτη σας, το γνωρίζω. Δεν με πειράζει που από μπλέ, έγινα Κίτρινος. Είναι από την λεμονιά της Ελληνικής αυλής μου. Στην αυλή που φύτεψα, την παλιά Ελλάδα και περιμένω να φυτρώσει καινούρια! Άκουσα από τις ειδήσεις ότι έρχεται καταιγίδα, θαλασσοταραχή! Τους κλυδωνισμούς της ψυχής μου ακούω, σαν σήματα μορς και μεταφράζω τι πρέπει να κάνω! Πως θα δράσω. Όσο αφορά τα ζώα, όλα θα τα πάρω μαζί μου, εκτός από τις ΚΟΤΕΣ.. Πρώτα θα μπούνε τα Λιοντάρια! Μετά οι Αετοί! Πάντως έχω να αφήσω μπόλικα ζώα έξω, τώρα που το σκέφτομαι. Συγνώμη. Δε φταίω εγώ, αλλά ο χώρος που είναι στενός. Εσείς άλλωστε με κάνατε στενο/χωρημένο..
Βαγγέλης Ευαγγελίου

www.1978.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!