στους ιδιοκτήτες Porsche Cayenne (κάτι το οποίο ήταν λίγο πολύ γνωστό), ενώ αυτό που προκαλεί μεγαλύτερη αίσθηση είναι το γεγονός ότι η Λάρισα είναι η πρωταθλήτρια στη συγκεκριμένη επίδοση.
Ούτε το Λονδίνο λοιπόν, ούτε το Παρίσι, ούτε η Νέα Υόρκη είναι παγκοσμίως η πρωτεύουσα του συγκεκριμένου πολυτελή τύπου jeep, αλλά η Λάρισα, μια πόλη 250.000 κατοίκων, "γεγονός που έχει μετατραπεί σε προσφιλές θέμα συζήτησης στην Στουτγγάρδη, το λίκνο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας" όπως γράφει ο Ηρακλής Πολεμαρχάκις στο περιοδικό του βρετανικού πανεπιστημίου Γουόρικ όπου και διδάσκει.
Συγκεκριμένα, ο έλληνας καθηγητής αναφέρει ότι το συγκεκριμένο ρεκόρ είναι μάλλον περίεργο για μια αγροτική περιοχή, πόσον μάλλον εάν κανείς αναλογιστεί ότι ο αγροτικός τομέας στην Ελλάδα κάθε άλλο παρά ανθηρός μπορεί να χαρακτηρισθεί, δεδομένου ότι η αγροτική παραγωγή αποτελεί μόλις το 3,2% του ακαθάριστου εθνικού προϊόντος (στοιχεία 2009) από 6,65% που ήταν το 2000 ενώ τα κονδύλια και οι επιδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης συνιστούν περίπου το μισό του εθνικού αγροτικού εισοδήματος.
"Πριν από ένα - δυο χρόνια ο αριθμός των Porsche Cayenne που κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα, ήταν μεγαλύτερος από τον αριθμό των Ελλήνων που δήλωναν εισόδημα άνω των 50.000 ευρώ και πλήρωναν τους αντίστοιχους φόρους", τονίζει ο κ. Πολεμαρχάκις, τονίζοντας ότι το ποσό αυτό αντιστοιχεί περίπου στο κόστος αγοράς του πολυτελούς οχήματος.
Επίσης, ο έλληνας καθηγητής αναφέρει ότι "Η σουρεαλιστική περίπτωση της Λάρισας συνιστά βεβαίως και μία αναλογία της δύσκολης θέσης στην οποία έχει περιέλθει η ίδια η Ελλάδα". "Η χώρα", προσθέτει "βρίσκεται σε οικτρή θέση εξαιτίας του εύκολου χρήματος, κληροδότημα των τεράστιων πιστώσεων που προσέφερε σε δημόσιο και ιδιώτες η ένταξη της Ελλάδας στην ευρωζώνη και εξαιτίας ενός συνδυασμού άλλων παραγόντων, μεταξύ των οποίων η διαφθορά, η ξοφλημένη πολιτική κουλτούρα και το εκπαιδευτικό σύστημα που δεν μπόρεσε να παράσχει στους πολίτες τις απαιτούμενες δεξιότητες".
greekfinanceforum.com