Η εταιρία σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα από $30 εκατομμύρια δολάρια στην αμερικανική αγορά με σκοπό να κάνει τα προϊόντα της περισσότερο γνωστά στους καταναλωτές.
Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια οι μεγάλες δισκογραφικές εταιρίες διέθεταν όλο και μικρότερα ποσά για να διαφημίσουν τις νέες τους κυκλοφορίες με αποτέλεσμα οι καταναλωτές συχνά να μη γνωρίζουν αρκετά από τα albums που βρίσκονταν στα ράφια των καταστημάτων.
Από την άλλη, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί παίζουν όλο και λιγότερη μουσική ενώ αρκούνται σε όλο και πιο εύπεπτα hits τα οποία οι ακροατές ολοένα και σνομπάρουν. Ενδεικτική ήταν η ατάκα ανθρώπου της μουσικής βιομηχανίας ο οποίος χαρακτήρισε τους μεγάλους εμπορικούς σταθμούς των Ηνωμένων Πολιτειών ως το “Big Mac της μουσικής βιομηχανίας”.
Η επιθετική αυτή πολιτική της Universal αναμένεται να ακολουθηθεί και από τους άλλους «μεγάλους» της βιομηχανίας, Sony, Warner και EMI.
www.rockyourlife.gr