Η εταιρία σας δεν έχει ούτε το τεχνικό επιτελείο αλλά ούτε και ανθρώπινο πρόσωπο!
Μία ξύλινη γλώσσα κοροϊδίας.
Έκανα το λάθος να πιστέψω ότι μπορείτε να παρέχεται τηλεφωνία όπως και οι άλλες εταιρίες.
Φυσικά το πλήρωσα...Από τις 20 του μηνός χωρίς τηλέφωνο!
Σε επαγγελματικό χώρο!
Θα μου πείτε όπως και στο τεχνικό τμήμα,δεν είστε ο μόνος,είναι και δεκάδες χιλιάδες άλλοι συνδρομητές σας σε παρόμοια κατάσταση!
Αν όμως για ενεργοποίηση νέας γραμμής που μου υποσχεθήκατε(!) ότι θα γίνει σε 1 ώρα και έχουν περάσει 100 και δεν έχω ακόμα τηλέφωνο,φανταστείτε τι μπορεί να γίνει σε άλλο πρόβλημα!άσε που μου είπατε για ΣΜΣ που θα μου στείλετε κτλ!Τίποτα από όλα΄!
Τί καταφέρατε με την κοροϊδία σας; 25 τηλέφωνα σας πήρα και φυσικά το τεχνικό επιτελείο σας είπε ότι θα το διορθώσει σε 15 λεπτά!
Για τεχνικό επιτελείο μιλάμε ή για απλούς τηλεφωνητές όμως; Ξέρουν ποιός ήταν ο Γκράχαμ Μπέλλ και ο Έντισον ή νομίζουν πως είναι Κύπριοι τραγουδιστές;
Σας γνώρισα,σας ένοιωσα,σας χαιρετώ!
Παρακαλώ, έστω με την σαλιγκαροειδή μορφή εξυπηρέτησής σας αποκαταστείστε το λάθος σας, δώστε μου ξανά το αγαθό της επικοινωνίας, δώστε μου το τηλέφωνό μου και κάντε όλες τις ενέργειες μέχρι να επιστρέψω σε υπαρκτή εταιρία τηλεφωνίας.
Ρε μέχρι την αλλαγή σύνδεσης που δίνει δικαίωμα ο νόμος λόγω αναξιοπιστίας της εταιρίας σας,
δώστε μου τηλέφωνο! Τι άλλο να πω!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ