Στο παρελθον ειχα τραγικες ταχύτητες, αλλα με τον καιρο γιναν λιγο καλύτερες. Στον ενάμιση χρονο αυτο χρειαστηκε 3 φορες να χρειαστω τεχνικη υποστηριξη. Καλεσα λοιπον στο νουμερο που εχουν και αφου χρεωθηκα απο κινητο 10-15 ευρω για να περιμενω πανω απο 20 λεπτα στο τελος εκανα τη δουλεια μου.
Αλλα το χθεσινο ηταν το κατι αλλο! Ολο το απογευμα επαιρνα τηλεφωνο και δεν μιλησα ποτε με κανεναν παρα μονο ακουγα την αθλια μουσικη τους και χρεωθηκα αλλα 35 ευρω στο τηλεφωνο. Εχω μεινει χωρις ιντερνετ λοιπον απο χθες το πρωι και δεν μπορω να κανω τιποτα. Ποσο βλακας μπορει να αισθανθει κανεις οταν πληρωνει για μια υπηρεσια και οταν αντιμετωπιζει προβλημα να μην υπαρχει κανενας???
Νομιζω πολυ! Τα νευρα μου χθες ηταν πανω απο το κεφαλι και πραγματικα μετανιώνω που εγινα συνδρομητής σε αυτην την εταιρια. Θα φροντισω λοιπον να προφυλαξω οσους γνωριζω απο αυτην! Θεωρουσα οτι ο ΟΤΕ ειναι θα ειναι πιο αδιαφορος απο εναν ιδιωτη αλλα οταν χρειαστηκα τεχνικη υποστηριξη για την αδερφη μου που ειχε connx το τηλ τους απαντησε αμεσως και ηταν εξυπηρετηκοτατοι. Σε αντιθεση με τη Forthnet.
Για μενα η εταιρια αυτη εχει τελειωσει οπως θα τελειωσει η οποιαδηποτε εταιρια δεν εκτιμαει τους πελατες της.
Ας ξυπνησουμε απιτελους και ας στηριξουμε αυτους που εκτιμουν τα ευρουλακια και τη προτιμηση μας σε αυτους.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ