tromaktiko: Απάτη από την Hellas Power

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Απάτη από την Hellas Power



Ειμαι ιδιοκτητης 2 επαγγελματικων ρολογιων που ειχα δωσει απο 80 ευρω εγγύηση για το καθένα.
Έπειτα απο 4 μηνες που εχω αφησει το κτιριο με τους μετρητες αυτους η hellas power δεν μου εχει εκδοσει τελικο λογαριασμο μη μπορώντας εγω να παρω πισω την εγγυηση μου των 160 ευρω, χωρίς να εχω καμία οφειλη στην εν λογω εταιρεία!
Απεναντίας συνεχιζει να μου στελνει εναντι λογαριασμούς, βάζοντας απο τον Αύγουστο και τα δημοτικα τέλη, ενω εγω ο ιδιος δεν ειμαι πια ενοικιαστης του κτιριου!! Αξίζει να σημειωθει οτι ουτε οι παροχες της ΔΕΗ ηταν στο ονομα μου, και οταν εγινα πελατης της hellas power ουδεποτε μου ζητηθηκε μισθωτηριο του κτιριου, ούτε πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου!! Κάλλιστα δηλαδη καποιος με μια υπευθυνη δηλωση μπορει να μεταφέρει το ρολόι της ΔΕΗ σε ιδιωτικη εταιρεια χωρις να το γνωριζει ο ιδιοκτήτης!! Η ατυχια μου δεν σταματαει εδω...Στο σπιτι μου ενω ειχα διαλεξει το πακετο των 1700kw το τετράμηνο, ήρθαν μετρησαν επανω στο δίμηνο και ειχα καταναλωση 1000kw. Αυτό ηταν και το λαθος μου!! Πλήρωσα επιπλεον χρηματα!! Γιατί?? Καινούργιο και αυτο....καταναλωσα περισσοτερο απο οσο δικαιουμαι τον μήνα!! Η εν λογω εταιρία προπληρώνεται το ρευμα που καταναλωνουμε, για αυτο ισχυριζεται οτι κανει εκπτωση!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!