tromaktiko: Σχολή kick boxing χωρίς άδεια!

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Σχολή kick boxing χωρίς άδεια!



Έδειξα ενδιαφέρον κι εγώ για την σχολή πολεμικών τεχνών στο νησί που μένω στο ανατολικό Αιγαίο.
Παίρνοντας λοιπόν τηλέφωνο τον υπεύθυνο, ενημερώθηκα για την τιμή η οποία μου φάνηκε λογική. Συζητώντας το θέμα με ένα γνωστό που παλαιότερα πήγαινε σαν μαθητής μου είπε ότι πρέπει να προμηθευτώ και τον κατάλληλο εξοπλισμό που θα στόιχιζε περίπου 100 ευρώ, για τα οποία όμως δεν θα έπρεπε να πάρω απόδειξη. Στηρίξτε τον δασκαλό σας λέει ο κύριος, αντί να τα παραγγείλετε από έξω πάρτε τα από μένα δίνοντας 10 ευρώ παραπάνω. Έλα ντε που εγώ δεν αφήνω τίποτα στην τύχη και θέλησα να μάθω αν ειναι νομιμος; Με λύπη μου διαπίστωσα ότι η σχολή δεν έχει άδεια και ο κύριος δεν έχει καν άδεια προπονητή. Και τι θα γίνει αν κάποιος τραυματιστεί; Προσοχη λοιπόν στους επιτήδειους. Ελλάς το μεγαλείο σου.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!