Εχθές σε παραγγελία μας απο το L'Artigiano στην Νίκαια είχαμε ζητήσει 2 επιδόρπια με τον κωδικό μπισκοτινο αφού μας ενημέρωσαν ότι...
δεν υπηρχε λογω έλλειψης καποιο αλλο. Τελικα οταν ηρθαν τα επιδορπια μας ειχαν βαλει αυθαιρετα 2 γλυκα με τον κωδικο Μπωλ Lemon. Τα επιδορπια ειχαν ημερομηνια καταψυξης Απριλιος(4) του 2010 το ενα και Ιουνιος (6) του 2011 το αλλο.Το ενα μαλιστα ηταν και εμφανώς αλλοιωμένο και οπτικα! Στα τηλεφωνηματα μας να επιστραφει το πρωιον κ να μας επιστρεψουν τα χρηματα μας ανακαλυψαμε οτι το προσωπικο δεν γνωριζει τα τεχνικα χαρακηρισικα των προιοντων αφου θεωρουσαν λογικο να ειναι κατεψυγμενα απο 5-6 μηνες πριν! Μας ειπαν 3 φορες οτι το παιδι ειναι στον δρομο και ερχεται σε εμας αλλα μετα απο ωρες και ενω ειχε η ωρα παει 01.00 βραδινή ξεκινησα να παω στο κατασημα να επιστρεψω τα αλλοιωμενα τροφιμα κ το βρηκα κλειστο! Απαραδεκτη συμπεριφορα, απαραδεκτο σερβις και πανω απο ολα επικυνδινη αντιληψη για την δημοσια υγεια! Όποιος γνωρίζει θα ήθελα να μου πει πως μπορώ νομικά να υπερασπιστώ τα δικαιώματα μου...
Αναγνώστης