Πριν από περίπου δύο χρόνια είχα αγοράσει ένα laptop από τα multirama δικής τους κατασκευής, αλλά και ένα πολύμπριζο...
ασφαλείας το οποίο είχε εγγύηση εξοπλισμού σε περίπτωση που καεί κάτι που έχεις πάνω του. Λίγο αφού έληξε η εγγύηση του laptop (όχι του πολύμπριζου), και ενώ χρησιμοποιούσα μόνο το συγκεκριμένο πολύμπριζο μου κάηκε το εσωτερικό τροφοδοτικό του laptop μου. Πήγα σε ένα κατάστημα multirama και μου ζήτησαν τα στοιχεία μου για να επικοινωνήσουν μαζί μου αργότερα, αλλά αφού πέρασε ένας μήνας δεν δέχτηκα ούτε κάποιο mail ούτε τηλεφώνημα. Ξαναπήγα στο κατάστημα και μου είπαν ότι δεν έχουν την δυνατότητα να βρουν κάποιο ανταλλακτικό (για δικό τους προϊόν) και ότι πλέον το laptop μου είναι άχρηστο. Επίσης αρνήθηκαν να μου καταβάλουν την εγγύηση που προέβλεπε η απόδειξη αγοράς του πολύμπριζου λέγοντάς μου ότι δεν ευθύνεται αυτό για την βλάβη. Θεωρώ τη συμπεριφορά τους περιφρονητική και απαράδεκτη και σε κάθε περίπτωση, οι ελληνικές εταιρίες του κλάδου θα πρέπει να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και πιο αξιόπιστα προϊόντα εάν θέλουν να μπορέσουν να ανταγωνιστούν τις ξένες.
Αναγνώστης