Η υπόθεση ξεκίνησε από τον Αμερικανικό Σύλλογο Προστασίας Καταναλωτών, που κατηγόρησε την Reebok ότι οι ισχυρισμοί ότι τα εν λόγω παπούτσια μπορούν να δυναμώσουν τους μυς των ποδιών μόνο με περπάτημα, ήταν αβάσιμοι.
Ο David Vladeck, πρόεδρος του Οργανισμού Προστασίας Καταναλωτών δήλωσε, «λάβαμε πολλά παράπονα καταναλωτών, διαβάσαμε τις εφημερίδες και είδαμε ότι δεν υπάρχει περίπτωση με μη συστηματική άσκηση να αποκτήσει κάποιος ένα γυμνασμένο και υγιές σώμα».
Η Reebok διέκοψε την προβολή της διαφήμισης όταν άρχισε να διερευνάται η υπόθεση.