tromaktiko: Εμπειρία από service Infoquest

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Εμπειρία από service Infoquest



Έχω στην διάθεσή μου ένα laptop HP το οποίο ξαφνικά εμφάνισε μια λευκή γραμμή στην οθόνη. Στις 29/9 το παρέδωσα στην infoquest... πληρώνοντς 36 ευρώ τα οποία θα συμψηφίζονταν με το κόστος της επισκευής. Ο τεχνικός που το παρέλαβε με ρώτησε εάν είναι σε εγγύηση και του είπα '' όχι δεν είναι''. Χθες 4/10 ενημερώθηκα με sms ότι μπορώ να παραλάβω το laptop χωρίς κόστος. Θα άλλαξαν καλωδιοταινία, λέω και όλα οκ. Σήμερα πήγα να το παραλάβω και έμεινα άναυδος από αυτό που μου είπε ο τεχνικός: Αλλάξαμε οθόνη και καλύφθηκε από την εγγύηση! Περάστε από το ταμείο για να σας επιστρέψουμε τα 36 ευρώ! Τι να πώ.Υπάρχουν και επαγγελματίες! Σκεφτείτε ότι δεν ήθελα να το παραδόσω στην infoquest λόγω το ότι αργεί το service.Τελικά ούτε αργεί , αλλά είναι και τίμιοι....Συγχαρητήρια κύριοι...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!