Πάντως, από την Τρίτη 11 Οκτωβρίου 93.000 λογαριασμοί, 60.000 από τους οποίους αφορούν σε χρήσετς των υπηρεσιών Playstation Network και SOE, παραμένουν ανενεργοί. Η Sony αποστέλλει e-mail στους κατόχους των λογαριασμών με το οποίο τους καλεί να αλλάξουν κωδικό εισόδου ενώ παράλληλα εξετάζει όλες τις κινήσεις που έγιναν από τους λογαριασμούς που παραβιάστηκαν. Προς το παρόν, ο Φίλιπ Ράιτινγκερ δηλώνει ότι ελάχιστοι ήταν οι λογαριασμοί για τους οποίους υπήρξε καταγεγραμμένη κίνηση πριν αντιληφθεί η Sony την παραβίαση και για αυτούς εξετάζεται εάν υπήρξε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στις βάσεις δεδομένων της εταιρείας.
Επιπλέον, ο επικεφαλής ασφαλείας δηλώνει ότι δεν κινδυνεύουν τα στοιχεία πιστωτικών καρτών που ενδεχομένως έχουν συνδέσει με τον λογαριασμό τους χρήστες των διαδικτυακών υπηρεσιών της Sony. Προσθέτει ωστόσο ότι εάν επιβεβαιωθεί ότι υπήρξε αμφισβητούμενη συναλλαγή στους λογαριασμούς που παραβιάστηκαν, αυτή θα ακυρωθεί.
Από τον μεγάλο αριθμό των συνδυασμών που υποβλήθηκαν στα δίκτυα υπό εισβολή, και κυρίως, από το μεγάλο ποσοστό αποτυχίας τους, η Sony συμπεραίνει ότι ονόματα και κωδικοί εισόδου είχαν υποκλαπεί από άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες και όχι από την ίδια.
H Sony προτείνει αφενός τη χρήση ισχυρών κωδικών, αφετέρου θυμίζει ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε τον ίδιο συνδυασμό ονόματος και κωδικού εισόδου σε περισσότερες από μια διαδικτυακές υπηρεσίες.
Δείτε τις προτάσεις του tech.in.gr για να επινοείτε ασφαλείς κωδικούς πρόσβασης
Η νέα απόπειρα παραβίασης των διαδικτυακών υπηρεσιών της Sony έρχεται μετά την ιστορική παραβίαση νωρίτερα τον Απρίλιο, παραβίαση που όπως διαπίστωσε το tech.in.gr αφορούσε και σε 210.000 Έλληνες μέλη του Playstation Network, 20.000 από τους οποίους είχαν δώσει στοιχεία πιστωτικών καρτών.