Σε πρώτη φάση, η εταιρεία δεν ανοίγει την υπηρεσία σε αλυσίδες πολυκαταστημάτων και έχει επίσης εξαιρέσει νοσοκομεία και δικηγορικά γραφεία -η πρόσκλησή της για συμμετοχή απευθύνεται σε άλλες επιχειρήσεις που επιθυμούν να προβάλλουν το χώρο τους, όπως μικρότερα καταστήματα, γυμναστήρια και ξενοδοχεία.
To Street View είχε προκαλέσει αντιδράσεις από πολίτες και κυβερνήσεις που θεωρούν ότι οι φωτογραφίες της υπηρεσίας εικονικής περιήγησης μπορεί να παραβιάζουν την ιδιωτικότητα. Αυτό είναι όμως απίθανο να συμβεί με τη νέα επέκταση της υπηρεσίας, δεδομένου ότι οι κάμερες της Google θα μπαίνουν σε εσωτερικούς χώρους μόνο κατόπιν πρόσκλησης των ιδιοκτητών.
«Βασιζόμενο στο Πρόγραμμα Google Art, που έφερε την τεχνολογία του Street View στο εσωτερικό 17 αναγνωρισμένων μουσείων, το πρόγραμμα αυτό είναι ακόμα μια δημιουργική εφαρμογή της τεχνολογίας Street View, προκειμένου να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να χτίσουν την online παρουσία τους» δήλωσε εκπρόσωπος της Google.
Προς το παρόν, επίσης, η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο για επιχειρήσεις στο Λονδίνο, το Παρίσι και σε ορισμένες πόλεις των ΗΠΑ, της Ιαπωνίας, της Αυστραλίας και της Νέας Ζηλανδίας.
Η Google προτιμά να στέλνει δικούς της φωτογράφους για τις λήψεις των 360 μοιρών, δέχεται όμως και φωτογραφίες που έχουν λάβει οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες, εφόσον πληρούνται τα κριτήρια ποιότητας της εταιρείας.
Ο γίγαντας του Διαδικτύου απαιτεί επίσης από τους ιδιοκτήτες να ενημερώνουν όσους βρίσκονται στο χώρο την ώρα της φωτογράφησης. Για λόγους σεβασμού της ιδιωτικής ζωής, διευκρίνισε ότι θα απορρίπτει ή θα θολώνει τεχνητά τα πρόσωπα που τυχόν εμφανίζονται στις εικόνες.
Ακόμα, η Google διευκρινίζει ότι θα θεωρεί ιδιοκτησία της τις εικόνες που αποστέλλονται για χρήση στην υπηρεσία.
Αναφέρει ότι θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων να ζητούν την αφαίρεση συγκεκριμένων εικόνων, ωστόσο οι όροι χρήσης της υπηρεσίας δεν δηλώνουν ρητά ότι η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να ικανοποιεί αυτά τα αιτήματα.