tromaktiko: What's up εκεί στην Cosmote;

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

What's up εκεί στην Cosmote;



Ξέρω ότι δεν θα ιδρώσει το αυτί τους, αλλά το γράφω γιατί μου την έχει δώσει! Έχω μια συσκευή Nokia X6 και έκανα το λάθος να... αλλάξω τη vodafone κάρτα σε what's up..Γνωρίζω την συσκευή μου απ'έξω και ανακατωτά. Καθώς επίσης και ποια προγράμματα δίνουν εντολή να συνδέεται το smartphone μου στο internet. Τα έχω απενεργοποιήσει όλα και μόνο στην cosmote συνδέεται κατά έναν περίεργο τρόπο στο internet. Αυτό μου προκαλεί χρέωση (1 ευρώ για 24 ώρες)..Το πιο τραγικό είναι ότι σαν πρώτη επιλογή έχω το ασύρματο δίκτυο και όχι το GPRS. 4 μέρες πριν λήξει ο χρόνος ομιλίας μου (call them alla 600) μετέφερα λεπτά ομιλίας στον αριθμό της κοπέλας μου. Ενεργοποίησα ένα άλλο πρόγραμμα με μηνύματα μόνο (ο καθένας κάνει αυτό που τον συμφέρει) και άφησα 5,5 ευρώ στην κάρτα για να ξανά βάλω σε μερικές μέρες το call them all 600. Ξαφνικά ενεργοποιείται το πρόγραμμα για 24 ώρες από μόνο του. Ούτε καν στην διαχείριση εργαλιών δεν εμφανίστηκε κάποιο πρόγραμμα που να έδωσε εντολή (πόσο μάλλον εφόσον τα έχω μπλοκάρει). Για βλάκες μας περνάτε; Με την πρώτη ευκαιρία έφυγα από εσάς..Βρείτε αλλού κορόιδα.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!