ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ηλεκτρονικά είδη, εισιτήρια ταξιδιών, κρατήσεις ξενοδοχείων, είδη σπιτιού και βιβλία, ενώ τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2010, εμφάνισαν οι αγορές για έτοιμο φαγητό, κοσμήματα, αλλά και προϊόντα σούπερ μάρκετ.
Συγκεκριμένα οι συνολικές διαδικτυακές (online) αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες σημείωσαν αύξηση 30% σε σχέση με το 2010.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από την ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για την "καταγραφή της συνολικής αγοράς B-C ηλεκτρονικού εμπορίου και την συμπεριφορά των Ελλήνων on-line καταναλωτών".