tromaktiko: Αποτελέσματα προκήρυξης πυροσβεστικής 2011

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Αποτελέσματα προκήρυξης πυροσβεστικής 2011



Καθώς αμέριμνος παρατηρούσα τους 420 επιτυχόντες της Πυροσβεστικής
στην κατηγορία 70% ιδιωτών Γενικού Ενιαίου Λυκείου, συνειδητοποιώ το...
όνομα γνωστού μου, ο οποίος είναι απόφοιτος ΤΕΛ να φιγουράρει στις πρώτες 150 θέσεις!!! και εγώ παρακάτω επιλαχών...τι γίνεται σε αυτήν
την περίπτωση?
Ένσταση? Που? Να δώσω εγώ ένα 50αρικο(τόσο θα χει), που δεν μου περισσεύει κιόλας? Και ποιος μου λέει εμένα ότι και άλλοι μισοί ακόμα είναι το ίδιο κάλπικοι-βύσματα διαφόρων τεχνασμάτων?
Να διευκρινίσω πως οι απόφοιτοι ΤΕΛ έχουν λιγότερες πιθανότητες να επιτύχουν, διότι υπάγονται στο 30%, δηλαδή στις υπόλοιπες 180 θέσεις. Ας μου εξηγήσει κάποιος γνώστης τι πρέπει να γίνει.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!