Εκτός όμως από τη σχεδίαση, το νέο Astra OPC φέρει και αρκετή τεχνολογία η οποία έχει ως βασικό αντικείμενο το να ενισχύσει το σπορ χαρακτήρα του. Αναφερόμαστε στην εμπρός ανάρτηση (High Performance Strut) η οποία σχεδιάστηκε αποκλειστικά για την έκδοση OPC αλλά και στο ηλεκτρικό ελεγχόμενο σασσί τεχνολογίας FlexRide. Aυτό επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει, με το πάτημα ενός κουμπιού, ρυθμίσεις Sport και OPC ανάλογα με τους ρυθμούς που θέλει να κινηθεί. Επίσης, στον εμπρός άξονα του νέου «καυτού» μοντέλου της Opel συναντάμε και μπλοκέ διαφορικό το οποίο φροντίζει ώστε και οι δύο τροχοί να έχουν τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση ακόμα και δύσκολες οδικές συνθήκες. Ακόμα, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το σύστημα πέδησης του Astra OPC έχει εξελιχθεί από τη γνωστή εταιρεία Brembo και είναι σαφώς πιο ενισχυμένο σε σχέση με αυτό στις απλές εκδόσεις του μικρομεσαίου Opel.
Moτέρ 280 ίππων – Φωτιά και λαύρα....
Η κορυφαία και πιο σπορτίφ έκδοση στη γκάμα του νέου Opel Astra φέρει 2λιτρο τούρμπο κινητήρα άμεσου ψεκασμού με ισχύ 280 ίππων και ροπή που αγγίζει τα 400 Nm. Με αυτό το δεδομένο, η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα. Σύντομα θα γνωρίζουμε και περισσότερο αναλυτικά τεχνικά στοιχεία για το νέο OPC (π.χ. επιταχύνσεις), το οποίο αποτελεί το ταχύτερο Astra που έχουμε δει ποτέ. Θυμίζουμε οτι το OPC θα ανταγωνιστεί εμπορικά σημαντικά μοντέλα όπως το VW Golf GTI.