Δεν μπορούσα να κάνω και κάτι άλλο. Στήθηκα λοιπόν σε 3 ουρές για να τελειώσω (α. για εκδοση του εισητηρίου - βλέπετε αν δεν έχεις κωδικό κράτησης δεν μπορείς να προχωρήσεις και η αφελής νόμιζα ότι με το ηλεκτρονικό εισητήριο χρειάζομαι μόνο την ταυτότητα μου β. για CHECK IN και γ. παράδοση αποσκ! ευών).
Πού είναι λοιπόν η εξυπηρέτηση των επιβατών;; Είναι σαν να πηγαίνω στο εστιατόριο για φαγητό και στρώνω μόνος μου το τραπέζι.
Εχω εγώ κέρδος από την οικονομία αυτή που πάει να κάνει η εταιρία;;ΟΧΙ!!! Διότι ενώ το αεροπλάνο δεν είναι γεμάτο και ζητήσεις εισητήριο τελευταία στιγμή το πληρώνεις πανάκριβα.
Δεν παραπονιέμαι για το προσωπικό, μας εξυπηρετούν και με το παραπάνω βασιζόμενοι στις εντολές που πέρνουν από την εταιρία.
Θα έπερεπε να υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του αυτόματου check in ή της εξυπηρέτησης από το προσωπικό. Δεν είναι υποχρεωμένος ο κάθε επιβάτης ούτε υπολογιστή να έχει στο σπίτι του , ούτε εκτυπωτή ούτε γνώσεις .
Μην γινόμαστε υπόδουλοι της τεχνολογίας. Η τεχονολογία είναι για να εξυπηρετεί την κοινωνία και όχι να της στερεί την επικοινωνία με τους ανθώπους και να την καταδικάζει σε ανεργία.
Αναγνώστρια
Εμείς το γιορτάζουμε με ΔΩΡΑ αξίας...http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/11/blog-post_6782.html