Όπως για παράδειγμα η δικιά μου η περίπτωση, με την SAMSUNG, που θεώρησα υποχρέωσή μου να την δημοσιοποιήσω.
Είχα λοιπόν μια τηλεόραση SAMSUNG 46΄΄ΙΝΤΣΏΝ και ξαφνικά μου παρουσίασε πρόβλημα η οθόνη. Η ατυχία για μένα ήταν, ότι από την ημερομηνία της αγοράς είχαν παρέλθει 2χρόνια και 4μήνες.Δηλαδή ήμουν εκτός εγγύησης 4μήνες. Με υπόδειξη της Εταιρίας την πήγα στο Σέρβις, έχοντας την ελπίδα και την αγωνία συγχρόνως ότι η ζημιά θα είναι μικρή.
Δυστυχώς για μένα μετά από 2 ημέρες το σέρβις με ενημέρωσε ότι ήταν οθόνη και ότι ήθελε αλλαγή. Και το κόστος, 1000€ παρακαλώ. Μου ήρθε κεραμίδα.
Όμως μες την ατυχία μου ευτυχώς είχα να κάνω με την SAMSUNG. Τους πήρα τηλέφωνο και τους ενημέρωσα ότι η τηλεόραση είναι εκτός εγγύησης 4μήνες μόλις, το μόλις σχετικό βέβαια, γιατί άλλες εταιρίες σου λένε και για μία μέρα είσαι εκτός. Και ότι το κόστος είναι πολύ βαρύ για μένα και αν μπορούσαν να κάνουν κάτι. Γιατί αλλιώς όπως καταλαβαίνετε πήγαινα για άλλη τηλεόραση.
Ο τεχνικός ήρεμα και πολύ ευγενικά, μου εξήγησε ότι θα μεταβιβάσει το αίτημα μου στους υπεύθυνους της Εταιρίας και ότι θα μου απαντήσει.
Ειλικρινά δεν πίστευα ότι μπορούσε να γίνει κάτι, γιατί το κόστος ήταν 1000€ για αντικατάσταση οθόνης όπως σας είπα. Και σχεδόν το είχα πάρει απόφαση ότι θα μείνω με το παλιό μικρό μου μπαουλάκι - τηλεόραση 17΄΄SRT που είχα.
Λίγες μέρες μετά με πήρε ο υπεύθυνος τεχνικός της SAMSUNG για να μου πει, μην πιστεύοντας στα αυτιά μου από αυτά που άκουγα, ότι η SAMSUNG δέχεται να αντικαταστήσει την οθόνη με δικιά της επιβάρυνση και ότι εγώ θα επιβαρυνόμουνα μόνο το κόστος του σέρβις 85€(να πω εδώ ότι το σέρβις ήταν εκτός εταιρίας συνεργαζόμενο με την SAMSUNG).
Ένα μεγάλο μπράβο και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην SAMSUNG που σε τέτοιους δύσκολους για όλους καιρούς, έδειξε ότι εκτός από μεγάλη εταιρία σε πωλήσεις ηλεκτρονικών ποιοτικών προϊόντων, διαθέτει ΦΟΒΕΡΟ AFTER SALES και εξίσου φοβερό κοινωνικό προφίλ φοβερή κοινωνική ευαισθησία .
Αναγνώστης