tromaktiko: Το χαράτσι που θα εξολοθρεύσει όλα τα γεροντάκια της χώρας

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Το χαράτσι που θα εξολοθρεύσει όλα τα γεροντάκια της χώρας



Θα ηθελα να αναφερθω σχετικα με το χαρατσι της ΔΕΗ και το αν θα κανει καποια ενεργεια ο δημος Αρταιων, οπως και αλλοι δημοι την Ελλάδα για να προστατεψουν τους συνταξιούχους και αυτους που αδυνατουν να πληρωσουν.Θα σας αναφερω το προβλημα μου και πιστευω οτι θα βρω πολλους που θα συμπάσχουν με εμενα. Ο πατερας μου ηλικιας 80 χρονων, ειναι χειρουργημενος στην καρδια του απο βαριας μορφης καρδιοπαθεια. Είναι συνταξιουχος και παιρνει συνταξη 660 ευρω. Τώρα του ηρθε η ΔΕΗ να πληρωσει για ενα διαμερισμα 85 τμ , εικοσαετιας, 340 ευρω . Αν δεν το πληρωσει και του κοψουν το ρευμα θα ειναι επώδυνο, γιατι ζει με οξυγονο. Εμείς τα παιδια του αδυνατουμε να τον βοηθησουμε γιατι μας εχουν ερθει κι εμας οι λογαριασμοι ..Τι να πρωτοπληρωσουμε? Εγω πληρωσα για το διαμερισμα μου 480 ευρω. Αυτούς τους ανθρωπους τους χαμηλοσυνταξιουχους ποιος θα τους προστατεψει?? Σε ποιον φορεα να απευθυνθω? Πήγε ο αδερφος μου και ρώτησε, γιατι ο πατερας μου εχει αναπηρια 80% και του ειπαν οτι μονο οσοι εχουν αναπηρια 80% αλλα με κινητικά προβληματα......! Κανουν και διακριση στις αναπηριες?? Έλεος!!!! 

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!