Τα κυριότερα αποτελέσματα της έρευνας πέραν των παραπάνω σχετικά με συμπεριφορές ανάρμοστης χρήσης του διαδικτύου ή του κινητού τηλεφώνου από τους ανηλίκους είναι τα εξής: 16%, 14% και 27% αντίστοιχα επί του συνόλου των εκπαιδευτικών που απάντησαν στο ερωτηματολόγιο ανησυχούν πάρα πολύ, πολύ ή αρκετά σχετικά με τη διαδικτυακή δημοσίευση από μαθητές δυσφημιστικών σχολίων που τους αφορούν / βλάπτουν την προσωπική τους ζωή / επαγγελματική τους φήμη (π.χ. γελοιοποίηση στο YouTube, ανάρτηση ανάρμοστων σχολίων στο Facebook).
Στην ερώτηση με δυνατότητα πολλαπλών απαντήσεων, γιατί όλο και περισσότερα παιδιά κάτω των 13 ετών δημιουργούν προφίλ στο Facebook δίνοντας ψευδή στοιχεία για την ηλικία τους, παραβιάζοντας έτσι τους όρους του ιστοχώρου, 82% επί συνόλου των εκπαιδευτικών επέλεξαν ως λόγο ‘Επειδή οι φίλοι τους έχουν προφίλ’, 72% ‘Οι γονείς δεν γνωρίζουν / ελέγχουν τι κάνει το παιδί τους στο Διαδίκτυο’, 52% ‘Ελλιπής έλεγχος από το ίδιο το Facebook’ και ένα 42% ‘Oι γονείς δεν διαβάζουν τους όρους χρήσης πριν επιτρέψουν στα παιδιά τους να επισκεφθούν κάποιον ιστοχώρο’.
Τρεις στους 10 μαθητές επί του συνόλου των σχολείων που ανταποκρίθηκαν στο ερωτηματολόγιο δεν σέβονται την απαγόρευση της χρήσης του κινητού τηλεφώνου μέσα στις σχολικές τάξεις. Μόνο το 27% των σχολείων αναφέρει καθολική τήρηση του μέτρου, και ένα 26% επί συνόλου την τήρηση του μέτρου στο 90%.
Ποσοστό 42% επί του συνόλου των εκπαιδευτικών που ανταποκρίθηκαν στο ερωτηματολόγιο έχουν αντιμετωπίσει στο σχολείο τους ή προσωπικά κάποιο πρόβλημα υπερβολικής ενασχόλησης μαθητών με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή και το Διαδίκτυο σε βαθμό ‘εξάρτησης’.