tromaktiko: «Χτυπούσε τρελά η καρδιά μου»

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

«Χτυπούσε τρελά η καρδιά μου»



Μόνο κέρδος είχε το πρώτο ντέρμπι για τον Στέφανο Καπίνο ο οποίος τόνισε πως ένιωσε πρωτόγνωρα συναισθήματα.
Ο νεαρός τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού επισήμανε πως νιώθει αναπόσπαστο κομμάτι της ομάδας και υπογράμμισε πως θα θυμάται για μία ζωή το πρώτο του ντέρμπι με τη φανέλα του τριφυλλιού:

«Οι αναμνήσεις από το πρώτο μου ντέρμπι θα με συνοδεύουν σε όλη μου τη ζωή. Από την πρώτη κιόλας μέρα νιώθω αναπόσπαστο κομμάτι της επαγγελματικής ομάδας. Βγήκα τελευταίος από τα αποδυτήρια. Πριν ανέβω στο λεωφορείο της ομάδας πήρα μια βαθιά ανάσα και ξεφύσησα. Είχα γεμίσει. Από ευτυχία. Άκουγα τον παλμό της καρδιάς μου να χτυπά σαν τρελός. Πρωτόγνωρα συναισθήματα», ανέφερε στο περιβάλλον του ο Έλληνας πορτιέρο.

www.leoforos.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!