tromaktiko: Επίδομα τρίτεκνων, μπα δεν νομίζω...

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Επίδομα τρίτεκνων, μπα δεν νομίζω...



Αναφορικά με το Επίδομα τρίτεκνης από ΟΓΑ
Δυστυχώς φίλε μου ή φίλη μου δε ξέρω τι είσαι, δε βλέπω να τα παίρνουμε. Και εγω είμαι τρίτεκνη μητέρα από τον Απρίλιο και δεν έχω δει ούτε σεντ, οχι ευρώ.
Τις εισφορές και τα αναδρομικά μια χαρα μας τα κρατήσανε, ρωτάνε όμως αν έχουμε να βγούμε και να ταϊσουμε οικογένεια, να μορφώσουμε παιδιά, να πληρώνουμε στεγαστικά (γιατί κάπου πρέπει να μείνει αυτή η οικογένεια) και φυσικά να πληρώνουμε και τα χαράτσια τους.Κατά τα άλλα υπογεννητικότητα και κάντε παιδιά, κάντε Έλληνες, να υποφέρουμε όλοι μαζί. Δε λέω πως έκανα τα παιδιά μου για τα επιδόματα, αλλά όπως μας κόβουν αβέρτα δε βγαίνουμε πλέον. Σε επικοινωνία που είχα με τον ΟΓΑ μου απάντησαν πως θέλουν κάποια επιπλέον χαρτιά τα οποία όμως δε μπορώ να καταθέσω αν δε μου έρθει χαρτί απο αυτούς. Φέξε μου και γλίστρησα δηλ. Δε θέλω να σας απογοητεύσω, αλλά....

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!