tromaktiko: Καταγγελία για το Πλαίσιο

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Καταγγελία για το Πλαίσιο



Eιχα αγοράσει ενα σκληρό δίσκο samsung 1tb με 32 mb cache προ 2ετιας από το Πλαίσιο και μου χάλασε, οπότε προέβη στην... τεχνική υποστήριξη στο κατάστημα της Πάτρας για αντικατάσταση. Το Σάββατο παρέδωσα το δίσκο και την Τρίτη μου στάλθηκε μήνυμα στο κινητό οτι ο δίσκος μου έχει επισκευαστεί και μπορώ να τον παραλάβω. Αντι αυτού μου λεει ο τεχνικός οτι σου έχουμε κοψει πιστωτικό επειδη δεν υπάρχει διαθεσιμο το προϊόν. Του αναφέρω οτι σε παρόμοιες περιπτώσεις είχανε προβεί σε αντικατάσταση του προϊόντος και αν δεν υπήρχε ακριβώς το ιδιο μοντέλο τότε με κατι παρόμοιο. Π.χ με μια καρτα γραφικών παλαιοτέρα μου ειχε αντικατασταθεί με μια παρόμοια (δηλαδή διαφορετικό μοντελο απο αυτό που ειχα) εφόσον ειχε σταματήσει να βγαινει το αγορασμένο μοντέλο, η οποία ομως τη στιγμη της αντικαταστασης ειχε πολυ χαμηλοτερη αξια απο τα λεφτα που ειχα δωσει. Ενω στη προκειμενη περιπτωση του σκληρου δισκου και της συγκυριας με τις πλημμυρες στη Ταυλανδη το κοστος τους εχει ανεβει. Επισης με μια αναζητηση που εκανα στο διαδικτυο ειδα οτι ο samsung δεν ειναι εξαφανισμενο προιον αλλα ακομη παραγεται (σε νεοτερη παρτιδα). Μιλαμε για κοροιδια, δεν μπορει να αλλαζει πολιτικη οποτε το συμφερει.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!