tromaktiko: Χρονοβόρο το ΙΚΑ

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Χρονοβόρο το ΙΚΑ



Αρχές Σεπτεμβρίου έκλεισα ραντεβού με παθολόγο του Ι.Κ.Α., το προγραμματισμένο ραντεβού ήταν για 1η Νοέμβρη.
Σχεδόν δύο μήνες μετά...
Αφού πήγα λοιπόν, στο ραντεβού που είχα κλείσει μέσω του 184, αναζητώ το όνομά μου στη λίστα ραντεβού του γιατρού και δεν υπήρχε.
Πηγαίνω στο ισόγειο προκειμένου να ενημερωθώ για την τύχη του ραντεβού μου, η κοπέλα δεν μπορούσε να ανοίξει τον υπολογιστή διότι σε λίγο θα τελείωνε το ωράριό της.
Ανεβαίνω πάνω, και περιμένω στην ουρά, πότε θα τελειώσει ο γιατρός για να μπω, χωρίς ραντεβού.
Με τα πολλά μου γράφει εξετάσεις, κλείνω ραντεβού για ένα μήνα μετά, ενώ σε ότι αφορά τις εξετάσεις άλλες γίνονται εντός του Ι.Κ.Α. άλλες σε εξωτερικά συμβεβλημένα ιατρικά κέντρα στα οποία πληρώνω και μετά ξαναπάω στο Ι.Κ.Α. για να πάρω τα χρήματα, ενώ εννοείται πως πρέπει να πάω άλλη μέρα για τις απαντήσεις στο ιατρικό κέντρο και άλλη μέρα για τις απαντήσεις στο Ι.Κ.Α, ενώ φυσικά θα έπρεπε να κλείσω ραντεβού και με τον γιατρό ο οποίος θα διαβάσει τις εξετάσεις.

Τελικά πρέπει να απουσιάζω από τη δουλειά μου για μια εβδομάδα προκειμένου να κάνω εξετάσεις διαμέσου του ασφαλιστικού μου ταμείου, με την ελπίδα να μην πέσω σε μέρα απεργίας.

Ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο...
Αν δεν έχεις χρήματα....ΠΕΘΑΝΕΣ ΕΛΛΗΝΑ!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!