Από τα ευρήματα προκύπτει ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επικεντρώσουν το ενδιαφέρον τους στην εγκατάσταση συστημάτων backup και ανάκτησης δεδομένων, προκειμένου να διασφαλίζουν την συνέχιση της λειτουργίας τους μετά από μια ενδεχόμενη φυσική καταστροφή ή ένα πιο συνηθισμένο περιστατικό αστοχίας των πληροφορικών συστημάτων που διαθέτουν.
Οι τρεις πιο συνηθισμένοι λόγοι που οδηγούν σε απώλεια δεδομένων ή διακοπή της λειτουργίας των υποδομών (downtime) είναι η αστοχία υλικού (61%), η διακοπή ρεύματος (42%) και η αστοχία λογισμικού (35%).
Συμπληρωματικά αναφέρεται ότι μόλις το 7% των περιστατικών όπου σημειώνεται διακοπή λειτουργίας ή χάνονται δεδομένα οφείλονται σε φυσικές καταστροφές και μόνο το 8% σε πράξεις δολιοφθοράς εκ μέρους των εργαζομένων. Ανεξαρτήτως αιτίας, το 44% των οργανισμών προχώρησε στην επανεξέταση και την αντικατάσταση των μηχανισμών backup και recovery μετά από κάποιο ανάλογο περιστατικό. Επιπλέον, το 27% των επιχειρήσεων προχώρησαν στην αύξηση των σχετικών κονδυλίων μετά από μία καταστροφή.
Η έρευνα καταδεικνύει ότι η διακοπή λειτουργίας των πληροφορικών συστημάτων μιας επιχείρησης έχει (μετρήσιμα) αρνητικά αποτελέσματα, τα κυριότερα από τα οποία είναι η μηδενική παραγωγικότητα των εργαζομένων, η απώλεια εσόδων και οι καθυστερήσεις στην ανάπτυξη προϊόντων.
Για τις επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνα η αστοχία των συστημάτων πληροφορικής στοίχισε δύο εργάσιμες ημέρες, κατά μέσο όρο. Για έναν οργανισμό με περίπου 3.000 εργαζομένους αυτό ισοδυναμεί με 28.391 ανθρωποώρες.
techit.gr