tromaktiko: Έπαινος για το Νοσοκομείο Μολάων

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Έπαινος για το Νοσοκομείο Μολάων



Τον τελευταίο καιρό, με λύπη, διαβάζω για έναν πόλεμο που έχει ξεσπάσει κατά του νοσοκομείου Μολάων.

Θα ήθελα κα εγώ σαν Λάκωνας πολίτης, αλλά ταυτόχρονα και χρόνια νοσών, να καταθέσω την δική μου άποψη.
Δεν θα μπω στις λεπτομέρειες των δημοσιευμάτων, για όσα δεν γνωρίζω.
Εκείνο όμως που νιώθω πως έχω υποχρέωση να πω, είναι, ότι τους τελευταίους 6 μήνες, εγώ εμπιστεύτηκα τις υπηρεσίες του νοσοκομείου Μολάων για 3 χειρουργικές επεμβάσεις και αιμοκαθάρσεις.(καθότι είμαι και νεφροπαθής).
Δεν έχω λόγια για να περιγράψω την ποιότητα τόσο των ιατρικών και νοσηλευτικών υπηρεσιών που μου παρασχέθηκαν, όσο και την άμεση εξυπηρέτηση των αντιστοίχων διοικητικών. Δεν θα αναφερθώ σε ονόματα, γιατί κάποιον ίσως ξεχάσω. Και τούτο γιατί όλο, μα όλο, το προσωπικό του νοσοκομείου Μολάων ,αποτελεί υπόδειγμα, επαγγελματισμού, ευσυνειδησίας, τιμιότητας και πάνω απ΄όλα ανθρωπιάς.
Θέλω μόνο από την καρδιά μου να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και να τους πω ότι αν όλα τα νοσοκομεία της χώρας μας (και πιστέψτε με έχω γυρίσει πολλά) λειτουργούσαν σαν το νοσοκομείο Μολάων, η χώρα μας θα είχε μέχρι και ιατρικό τουρισμό.

Α.Β.
Σπάρτη

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!