Σε δηλώσεις μετά τη συνεδρία, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εργασίας Ανδρέας Φακοντής διατύπωσε τη θέση ότι η πρακτική που εφαρμόζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες συνιστά δυσμενή διάκριση σε βάρος ανθρώπων των οποίων η σωματική και πνευματική ικανότητα να οδηγούν ελέγχεται με την έκδοση άδειας οδήγησης.
Ο κ. Φακοντής είπε ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες είτε αρνούνται να ασφαλίσουν τα άτομα αυτής της ηλικίας, είτε μετά τη συμπλήρωση του 70ου έτους ηλικίας ζητούν υπερδιπλάσια ποσά για να ασφαλίσουν τα οχήματα τους.
Συνεχίζοντας, αφού ανέφερε ότι η Επιτροπή Εργασίας ζήτησε εξηγήσεις από τις ασφαλιστικές εταιρείες, οι οποίες απάντησαν ότι δεν αρνούνται να ασφαλίσουν οδηγούς ηλικίας πέραν των 70 ετών, αλλά όταν θα ασφαλίσουν κάποιον συνεκτιμούν τους κινδύνους (όπως η ηλικία, τα κυβικά και η κατάσταση του αυτοκινήτου, η ηλικία του οδηγού) και αυξάνουν το ασφάλιστρο ανάλογα με το βαθμό επικινδυνότητας, πρόσθεσε πως από τα στοιχεία που κατατέθηκαν έχει διαφανεί ότι υπάρχουν περιπτώσεις οδηγών αυτής της ηλικίας που δεν είχαν εμπλακεί σε δυστύχημα και ενώ πριν συμπληρώσουν το 70ο έτος της ηλικίας τους πλήρωναν 250 ευρώ ασφάλιστρο, με τη συμπλήρωση του 70ου έτους, οι ασφαλιστικές εταιρείες ζήτησαν το διπλάσιο ποσό.
Μέσα από τα στοιχεία που κατέθεσε η Αστυνομία φάνηκε ότι ο αριθμός των συνταξιούχων πέραν των 70 ετών που ενεπλάκησαν σε δυστύχημα είναι συγκριτικά χαμηλότερος τόσο σε ποσοστό όσο και σε απόλυτους αριθμούς, είπε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εργασίας, προσθέτοντας πως υπάρχει άνιση μεταχείριση σε βάρος των οδηγών αυτών, επειδή, εξήγησε για να δοθεί άδεια οδήγησης κρίνεται η ικανότητα των οδηγών σωματικά και πνευματικά, «και δεν πεισθήκαμε ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να επιβάλλουν αυτά τα ψηλά ασφάλιστρα».
Οδηγοί που ενεπλάκησαν σε δυστυχήματα και δεν τους ασφάλιζαν οι ασφαλιστικές εταιρείες κατέφυγαν στην κοινοπραξία των ασφαλιστικών εταιρειών, στην οποία το κόστος ασφάλισης είναι 400 ευρώ, ανέφερε επίσης και καταλήγοντας είπε πως η Επιτροπή ζήτησε να κατατεθούν περαιτέρω λεπτομερή στοιχεία από τις ασφαλιστικές εταιρείες και την Αστυνομία για τα τροχαία στα οποία εμπλέκονται οδηγοί ηλικίας πέραν των 70 ετών, ώστε να σχηματίσει πιο ξεκάθαρη εικόνα.