Στις 29/7/2011 είχαμε προγραμματίσει ένα ταξίδι προς Ancona, μέσω της εταιρίας Superfast από το πρακτορείο (MertikasShipping and Travel Agency - Πάτρα), για τρία άτομα με δύο μοτοσυκλέτες.
Για προσωπικούς λόγους το ταξίδι έπρεπε να ακυρωθεί.
Ενημερώσαμε το πρακτορείο εμπρόθεσμα προκειμένου να μας επιστραφεί όλο το ποσό των εισιτηρίων (600euro), όπως αναφέρεται και στους όρους της εταιρείας.
Ενημερωθήκαμε πως η όλη διαδικασία επιστροφής των χρημάτων μπορεί να κρατούσε έως και 3 μήνες λόγω συγχώνευσης των εταιρειών Superfast-Anek.
Μέχρι και τις αρχές Νοεμβρίου το πρακτορείο υποστήριζε πως δεν έχει γίνει η πίστωση από τα κεντρικά και πως δεν μπορεί να μας επιστρέψει τα χρήματα.
Μετά από δική μας επικοινωνία με τα κεντρικά στην Αθήνα αλλά και την United Ferries στην Πάτρα ενημερωθήκαμε πως η πίστωση είχε γίνει από τον μήνα Αύγουστο.
Σε συνομιλία που ακολούθησε με το πρακτορείο, ο ιδιοκτήτης μου είπε λίγο πριν κλείσει το τηλέφωνο πως ''για δικούς μας λόγους τα χρήματα θα τα έχετε μετά τις 16/11''.
Σάββατο 12/11, είχε συγκεντρώσει το ποσό των 520 euro αντί των 600 με τη σχετική απόδειξη υποστηρίζοντας πως η διαφορά προκύπτει από τα τηλέφωνα-δουλειά που έκανε για την ακύρωση των εισιτηρίων, πράγμα το οποίο δεν ευσταθεί νομικά, αλλά ούτε και αναγράφεται σε κανένα πρακτικό!!
Δεν υπογράψαμε καμία απόδειξη και δεν δεχτήκαμε τα χρήματα αφού το ποσό δεν ήταν αυτό που έπρεπε να είναι.
Το συγκεκριμένο πρακτορείο μας έχει ταλαιπωρήσει και εξαπατήσει αφού πιστεύουμε, βάσει αυτών που αναγράφονται στους γενικούς όρους της Anek-Superfast, πως πρέπει να μας επιστραφεί ΟΛΟ το ποσό και πως τα 80 euro που ουσιαστικά ζητάει ο ιδιοκτήτης του πρακτορείου δεν έχουν καμία βάση.
Είμαστε διατεθειμένοι να κινηθούμε με όποιο τρόπο-νόμιμη διαδικασία γιατί έχουμε ταλαιπωρηθεί εδώ και πολλούς μήνες.
ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΚΛΟΠΗ!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ