tromaktiko: Ακατάλληλο νερό

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Ακατάλληλο νερό



Δήμος Σύρου-Ερμούπολης, χωριό Βήσσας. Η κατάσταση αυτή επικρατεί από τις αρχές του χρόνου.
Το πρόβλημα είναι οι παλιές υπαίθριες σιδερένιες σωλήνες που έχουν σαπήσει με τον καιρο. Μπορεί να μου απαντήσει κάποιος αυτό το υγρό που μου πουλάει ο δήμος προς 1,65 € το κυβικό για νερό που μπορει να χρησιμοποιειθεί? Γιατί νερό δεν το λες. Να κάνω μπάνιο, να βάλω πλυντήριο, αυτό το νερό ούτε για να πλύνω την αυλή μου ή το αυτοκινητό μου δεν είναι κατάληλο. Οι αρμόδιοι πλήρεις αδιαφορία. Υπεύθυνος κανείς ο ένας σε στέλνει στον άλλο και λύση καμία....ή μάλλον απαντήσεις πολλές: Να αποθηκεύω το νερό σε δεξαμενή για να κατασταλάζει η λάσπη ή να βάλω φίλτρο για να το φιλτράρω και φυσικά μου σύστησαν και κατάστημα για να το προμηθευτώ. Όσοι είναι κάτοικοι του πρώην δήμου Ποσειδωνίας κατάλαβαν ποιο έιναι το κατάστημα αυτό. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν υπάρχει κάποια λύση στο πρόβλημα αυτό ή αυτή η κατάσταση θα συνεχίζει να υπάρχει μέχρι να γίνει κάποιο έργο αποκατάστασεις των σωλήνων και πάρουν και αυτοί το κατιτίς τους? Γιατί μόνο γι'αυτό το λόγο γίνονται έργα στην Ελλάδα, για το κατιτίς....


 Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!